وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: برای هاینکس زندگی در گلادباخ با همسرش لذت بخش تر از تمرینات همه روزه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ می‌گوید که مصدومیت‌های فراوان در دوران پپ نگذاشته او از فوتبال لذت ببرد.  

هافبک 29 ساله بایرن مونیخ می‌خواهد برای سالیان زیادی در بایرن بماند.

وبسایت TZ، مصاحبه‌ای با خاوی مارتینز داشته است. این بازیکن که برای مدت‌ها از مصدومیت رنج می‌برد، اکنون از بازی کردن لذت می‌برد:

“دوست دارم بازی کنم و همه توانم را برای تیم بگذارم. من نمی‌توانم تضمین کنم که هر سال ده پاس گل بدهم یا ده گل بتوانم بزنم. چیزی که می‌توانم تضمین کنم، 100% خودم را برای تیم فدا خواهم کرد. این دقیقا چیزی است که مرا راضی می‌کند.
 

او پیرامون امکان ادامه حضور هاینکس در بایرن مونیخ برای فصل آینده گفت:

“نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که او به کارش در اینجا ادامه دهد، با اینکه این موضوع بسیار عالی خواهد بود. فکر می‌کنم زندگی با همسرش در گلادباخ بسیار لذت‌بخش‌تر باشد تا اینکه هر روز مشغول تمرینات و فوتبال باشد. ما باید از او ممنون باشیم و حتی اگر فصل بعد نماند، به تصمیمش احترام بگذاریم.
 

مارتینز در بیش از نیمی از دوران پپ گواردیولا در بایرن را مصدوم بود:

“در دوران گواردیولا نتوانستم از فوتبال لذت ببرم چرا که برای 18 ماه مصدوم بودم. اکنون دو ماه است که هیچ مشکلی ندارم و من برای خوب بازی کردن به همین نیاز دارم، پیوستگی.
 

او گفت که تصوراتش از مونیخ پیش از حضور در این شهر اشتباه بوده است:

“زندگی در مونیخ شبیه شمال اسپانیا است. هیچوقت احساس دشواری در اینجا نکردم و امیدوارم برای سال‌های زیادی در مونیخ بمانم. پیش از آنکه به مونیخ بیایم فکر می‌کردم زندگی در اینجا بسیار سرد و آرام باشد، اما وقتی رسیدم همه چیز کاملا فرق داشت. تفاوتی ندارد که چه روزی باشد، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی پر هستند. مونیخ شهری پر جنب و جوش و با سرگرمی‌های فراوان است.
 

در انتها خاوی مارتینز توصیه‌ای برای هموطنانش داشت، در پاسخ به این سوال که اسپانیایی‌ها چه چیزی را باید از آلمان‌ها یاد بگیرند:

“مقداری صداقت. اینجا مردم برای روزنامه‌ها و گل‌ها بدون نیاز به اینکه کسی بالا سر آن‌ها باشد، پرداخت می‌کنند (خرید برخی اجناس بدون اینکه مسئولی برای فروش آن‌ها باشد).
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد