وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیام گورتسکا به هواداران شالکه: می دانم شما را نا امید کرده ام!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خبر پیوستن لئون گورتسکا به بایرن مونیخ در تابستان پیش رو امروز بعد از کش و قوس های فراوان نهایتا اعلام شد. 

 

گورتسکا در نامه ای با هواداران خود اینگونه سخن گفت:
می دانم که شما را نا امید کرده ام و شما درباره این موضوع مرا کمتر درک می کنید. هر توضیحی الان بدهم به خوبی توسط شما پذیرفته نخواهد شد. من نمی خواهم الان از شما خداحافظی کنم چرا که هنوز برای نیم فصل دوم بازیکن شالکه هستم. هر کسی که من را می شناسد این را می داند که من همیشه تمام تلاشم را می کنم. می خواهم به شالکه کمک کنم که به لیگ قهرمانان راه یابد و می خواهم با شالکه فاتح جام حذفی آلمان در تاریخ 19 ام مه شوم. در چند روز گذشته با هایدل, تونیس و تدسکو صحبت هایی داشتم. آنها نیز ناراحت و مایوس بودند مخصوصا که هر کاری کردند که من در شالکه بمانم. 5 سالی که در اینجا سپری کردم در ذهنم و قلبم باقی خواهد ماند. من از همه شما فقط یک چیز می خواهم. شما مجبور نیستید تصمیمم را بپذیرید ولی شرایط را برای ما به عنوان تیم سخت نکنید چون هنوز هدف هایی داریم که باید به آنها برسیم و من می خواهم سهم بزرگی در این مسیر ایفا کنم.

 

گرد آورنده: کانال Munchenia

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
FC BAY شنبه 30 دی 1396 ساعت 12:38

عشقم تو خودت رو ناراحت نکن.
هوادارهای یه تیم باید درک کنن که بازیکنی در این سطح حیفه تو همچین تیمی از لحاظ سطح کیفی بمونه و بلاخره هر کس برای آینده ش برنامه ای داره.
اگر شالکه تیمی بود که حداقل بازیکنهای خودش رو نگه میداشت و سالی 4 5 بازیکن خوب به ترکیبش اضافه میکرد میشد به لئون ایراد گرفت ولی تفکر باشگاه در حد قرار گرفتن تو نیمه ی بالای جدوله و بس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد