وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: هواداران باید از جذب گورتسکا، خوشحال باشند؛ بازی برابر وردربرمن، آسان نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هاینکس معتقد است جذب گورتسکا به وسیله بایرن مونیخ برای بوندسلیگا مهم بود.  

به گزارش tz، تیم های بایرن مونیخ و وردربرمن باید در هفته نوزدهم بوندس لیگا به مصاف هم بروند. یوپ هاینکس، سرمربی باوارایی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است. کنفرانس مطبوعاتی خبری وی به شرح زیر بوده است.

جذب گورتسکا:

“باید دید که او چگونه کار خواهد کرد. هوادارانمان می توانند باید از این انتقال خوشحال باشند. این انتقال برای بوندس لیگا نیز مهم بود. خوشحال کننده است که بازیکنان آلمانی، بایرن مونیخ را برای بازی کردن انتخاب می کنند.
 

پیشنهادات نقل و انتقالاتی برای شما:

“بعد از برنده شدن سه گانه، پیشنهادات زیادی از انگلیس، اسپانیا و فرانسه داشتم. حتی زمانی که در اسپانیا بودم هم چنین پیشنهاداتی داشتم. به عنوان یک بازیکن نیز چنین بود اما من فقط سه سال در هانوفر بودم و بعد به باشگاهم برگشتم. برایم وفاداری بسیار مهم بود. زمان ما قضیه فرق می کرد.
 

تمرینات:

“تمرینات به خوبی پیش می رود. ما بازیکنان بسیار آماده ای را در اختیار داریم که همه آن ها می خواهند بازی کنند. می خواهم در فاز هجومی و دفاعی پیشرفت کنیم و قوی تر بازی کنیم. برابر بایر لورکوزن پیروز شدیم ولی حالا 90 دقیقه دیگر را پیش رو داریم.
 

تولیسو:

“کورنتین یک استعداد عالی است. او استایل خوبی دارد. جنگنده و در عین حال گلزن است. سعی می کنم به او بازی دهم. به عنوان یک مربی آسان نیست که این همه بازیکن آماده و سالم داشته باشید. او آینده درخشانی دارد و بازیکن ارزشمندی است.
 

آلابا:

“به یادم که او در سال 2011 چگونه بود. سپس او اینجا آمد و خودش را ثابت کرد. آلابا بسیار منظم است و قدرت بازی خوانی بالایی دارد. به علاوه از نظر فیزیکی نیز بهتر شده است. او بازیکن مهمی برای ما است و آینده درخشانی را پیش رو دارد.
 

وردربرمن:

“دیروز دوباره بازی آن ها را برابر هوفنهایم، دیدم. باید بگویم دفاعشان پیشرفت کرده و در گلزنی خوب ظاهر شده اند. دیروز از رادیو شنیدم که می گفتند این بازی برای بایرن مونیخ، آسان خواهد بود اما من چنین فکر نمی کنم. باید خود را بسیار خوب برای این بازی آماده کنیم. بازی آسانی نخواهیم داشت.
 

جلسه با مدیران باشگاه:

“امیدوارم که فرصتی پیش بیاید تا با هیئت مدیره جلسه ای داشته باشیم. زیاد در این باره فکر نمی کنم. بدون شک آن ها نمی خواهند من را تحت فشار قرار بدهند. این چیز ها بهتر است به بیرون درز نکند.
 

تیم:

“هوملس سه هفته پیش سرما خورد. حالا او تب ندارد ولی تا هفته بعد نمی تواند بازی کند. او به این بازی نخواهد رسید. لواندوفسکی آماده است و مشکلی ندارد. آلابا احتمالا نخواهد توانست، بازی کند چون مشکلاتی گوارشی دارد.
 

انتقال گورتسکا:

“او دیروز آزمایشات پزشکی را پشت سر گذراند و اینجا حضور داشت. سپس قراردادش را با ما ثبت کرد. او قهرمان جام کنفدراسیون ها شده و درخشش زیادی داشته است. این انتقال برای بوندس لیگا مهم بود چون او از کشور های دیگری مانند ایتالیا، انگلیس و اسپانیا نیز پیشنهاد داشت.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد