وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: اگر هاینکس نماند، سرمربی بعدی مان قطعا آلمانی خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماندن یا نماندن آقای یوپ مهم ترین سوال این روزهای شهر مونیخ است. 

 

یوپ هاینکس امسال و پس از کسب نتایج نه چندان قابل قبول کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ، از هفته هشتم رقابت های بوندس لیگا، به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب شد و از آن موقع توانسته به غیر از تنها یک باخت مقابل مونشن گلادباخ، تمام بازی هایش با این تیم در تمام رقابت ها را با پیروزی پشت سر بگذارد.

برهمین اساس، تمام مدیران، طرفداران و بازیکنان بایرن مونیخ خواستار ادامه حضور یوپ هاینکس در بایرن مونیخ برای حداقل یک فصل دیگر هستند، ولی خود این سرمربی کهنه کار هنوز راضی به این موضوع نشده است.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، امروز در مصاحبه با اسکای گفته آنها تمام تلاش شان را برای نگه داشتن آقای یوپ، به کار خواهند بست:

“می خواهیم با یوپ ادامه دهیم و مسلما بدون نشان دادن تمام تلاش مان، دست از تصمیم مان برای نگه داشتنش، برنخواهیم داشت. اگر هم نخواهد با تیم ادامه دهد، تصمیم قطعی مان بر این است که مربی بعدی مان آلمانی باشد. توخل سرمربی بسیار خوبی است، ولی الان نمی خواهم در مورد اسم خاصی صحبت کنم. بعدا به شکل خصوصی در آرامش در مورد آن تصمیم می گیریم.
 

گفتنی است هاینکس پس از حضور 4 باره اش روی صندلی هدایت بایرن مونیخ، 16 برد و یک باخت کسب کرده و میانگین 2.47 گل در هر بازی را ثبت نموده است.

مدیر اجرایی بایرن مونیخ، در مورد انتقال احتمالی لئون گورتسکا به مونیخ، این گونه گفته است:

“شنیده ام تصمیمش را طی چند روز آینده اعلام می کند. اگر بایرن را انتخاب کند، عالی می شود. تا تست پزشکی انجام نشده و قرارداد به امضا نرسیده، او بازیکن ما محسوب نمی شود.
 

رومنیگه در مورد تغییر احتمالی سیاست های بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات با توجه به رشد قسمت بازیکنان هم صحبت کرده است:

“با اولی [هونس] موافقم و اگر قرار باشد برای حفظ کیفیت تیم، خریدی 80 یا 100 میلیونی انجام دهیم، این کار را می کنیم. بازار همین است و نمی توانیم قوانینش را ما تعیین کنیم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا روبری یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 21:36 http://www.bayern.blogsky.com

من دارم گریه می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد