وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و لورکوزنی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ دیشب در بای آرنا به مصاف بایرلورکوزن رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها و لورکوزنی ها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

یوپ هاینکس:

تیم از نظر تاکتیکی به خوبی بازی کرد. بعد از این که موفق شدیم گل دوم را به ثمر برسانیم، کمی تمرکز خود را از دست دادیم و یک گل را نیز دریافت کردیم. تیم بایر لورکوزن بسیار جوان است و استعداد های خوبی دارد. آن ها قدرت هجومی خود را به خوبی نشان دادند. برابر لورکوزن به سختی پیروز شدیم. در واقع همیشه پیروز شدن در بای آرنا سخت است. آن ها تشنه موفقیت هستند. فوتبال کاملا هجومی را به نمایش گذاشتند اما ما به خوبی توانستیم برابر آن ها دفاع کنیم. کار خط دفاعی ما در این بازی اصلا آسان نبود. هنگامی که یک بازیکن جدید به تیم می آید، به زمان احتیاج دارد تا تیم و پروسه جدید را درک کند. به همین دلیل من از ساندرو از ابتدا استفاده نکردم.

 

فرانک ریبری:

می خواهم تا جایی که می توانم در بایرن مونیخ بمانم. معمولا موقعیت گل ایجاد می کنم و دریبل های زیادی می زنم، ولی گلزنی همیشه لذت بخش است. دیدار در خانه لورکوزن همیشه مشکل است، ولی پس از تمرینات سخت مان در قطر در جریان تعطیلات، خوب بازی کردیم. توانستیم پیروز شویم، ولی آنها فشار زیادی به ما وارد کردند. از اینکه آماده و سالم هستم، خوشحالم. از حضور، تمرین و بازی برای تیم، لذت می برم. 

 

ساندرو واگنر:

من فکر می کردم در این دیدار از ابتدا بازی کنم، اما انسان منفی ای نیستم، من مثبت هستم و گفتم به زمین می روم و برنده می شویم. هدف همیشگی من بازگشت به بایرن مونیخ بوده است.

 

هایکو هرلیش (سرمربی بایرلورکوزن):

نباید بابت بازی که انجام دادیم، شرمنده و خجالت‌زده باشیم. همه دیدند که چقدر تلاش کردیم دست به حمله بزنیم. اما قبل از دریافت اولین گل، خوب دفاع نکردیم. روی گل دوم اسیر یک ضدحمله شدیم.اما بعد از این دو گل حتی می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. بایرن پرشورتر بود و برد نیز حقش بود.با این حال می‌شد امروز یک‌ کارهایی در بازی انجام داد.

 

لارس بندر (کاپیتان بایرلورکوزن):

ما در این فصل ذهنیت متفاوتی در مورد ترکیب خود داریم و باید به این ترکیب بیشتر باور داشته باشیم. این تیم دارای توانایی های بالایی می باشد و باید در طول 90 دقیقه آن را نشان دهد. همچنین ما باید همچنان رشد کنیم، این دیدار از همان دیدارهایی است که می توانیم در آن رشد کنیم.

 

اسون بندر (بازیکن بایرلورکوزن):

پس از اینکه بازی 2-1 شد ما باز هم داشتیم فشار می آوردیم، اگر توپ فولاند گل شده بود ما حتی می توانستیم برنده این بازی باشیم. در انتها بایرن مونیخ پیروز میدان شد و آنها واقعا اینجا خوب بازی کردند.

 

رودی فولر (مدیر ورزشی بایرلورکوزن):

ما حتی پس از اینکه بازی 2-0 شد تسلیم نشدیم، ما همواره بخود اعتماد داشتیم، وقتی به بازی برگشتیم (پس از گل ) ریسک بالایی کردیم و این باعث شد گل سوم را دریافت کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یحیی یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 18:44

باز صدا وسیما گیر داده به پاریسن ژرمن که چندتا ستاره داره و تو لیگی بازی میکنه که درجه 2 هس و بازی های این تیم نشون میده واقعا خنده داره بازی لورکوزن و بایرن پخش نمیکنن که در یکی از بهترین لیگ های درجه 1 جهان و پرتماشاگرترین لیگ جهان و از همه مهمتر تو رقیب دیرینه در آلمان این بازی به این جذابی رو پخش نمیکنن بازی پاریسن ژرمن با نانت پخش میکنن از یه تیمی که ستاره هاشو با پول نفت میخره و اصلا قابل قیاس با تیمی مثل بایرن نی ینی حالم از لیگ بدرد نخور فرانسه بهم میخوره صدا و سیما هم دنبال تیمایی میگرده که پول آنچنانی میدن واسه بازیکنانشون بعد میان بد بایرن میگن که لوا رو از دست دورتموند در آورد هوملس از دورتموند قاپید اینو نمیگن که بایرن به صورت آزاد لوا رو جذب کرد

مانو روبری یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 19:00

آره واقعا خیلی رو مخ هستند ولی واقعا هیچکی تنبلی نکنه و همه پیام بدین لطفا

مانو روبری یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 19:12

نگا حاجی یه اشتباه ظریف کردی بازی بایرن هفته بعد یکشنبه هست ولی بازی psg همین امروزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد