وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: توجهی به شایعات ندارم؛ فقط به بایرن مونیخ می اندیشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرتورو ویدال هافبک شیلیایی باواریایی ها گفت که تمام تمرکزش به بایرن مونیخ است و نمی خواهد از این تیم جدا شود. 

 

در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر پیوستن ویدال به چلسی به گوش می رسید. او سابقه کار کردن با کونته سرمربی چلسی در تیم یوونتوس را دارد.

به نقل از وبسایت FourFourTwo، آرتورو ویدال تایید کرد که از شایعات اخیر آگاه است و در این خصوص گفت:


بله من این اخبار را شنیده ام، اما من فقط به بایرن مونیخ و بازی های آینده فکر می کنم. ما تیم بزرگی هستیم و اهداف زیادی داریم. می خواهیم تمامی عناوین را تصاحب کنیم. من فقط به این چیز ها فکر می کنم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد