وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش در واکنش به مصدومیتش: بدنم برای تعداد بازی های زیاد آماده نبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش از مهره های اصلی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در سال اخیر بود. 

 

بایرن مونیخ در حالی در کمپ زمستانی خود در قطر حضور دارد که یاشوا کیمیش تنها یکشنبه با تیم تمرین کرده و بازی کردن او مقابل بایرلورکوزن یک مقدار بعید است.

در گفتگو با بیلد، کیمیش در خصوص سرماخوردگی خود گفت:

“بله سرما خورده ام ولی می توانم تمرین کنم. به دلیل این سرما خوردگی نمی توانم در بهترین حالت باشم و شاید دو یا سه روز طول بکشد تا کاملا به شرایط خوب برگردم.
 

کیمش در بازی های مداومی در سال 2017 به میدان رفت. همین مسئله موجب مصدومیت ها برای او می شد. او در این خصوص تصریح کرد:

“بدن من آمادگی این مقدار بازی نداشت. وقتی به دقایقی که در میدان حضور داشتم نگاه می‌کنم، می‌‌بینم که به طور معمول این مقدار بازی نمی‌کردم. می‌دانم که از توانایی من بیش‌تر بود
 

وی در خصوص اهدافش در سال 2018 افزود:

“هدفم ابتدا این است که همیشه آماده بمانم. می خواهم با تلاش زیاد به پیشرفتم ادامه دهم و به بایرن مونیخ کمک کنم تا بتواند جام کسب کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد