وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین اخبار از وضعیت مصدومان بایرن مونیخ؛ ریکاوری نویر به خوبی پیش می رود و تیاگو به زمان بیشتری احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باوارایی ها در کمپ تمرینی در دوحه به سر می برند.  

به گزارش بیلد، مانوئل نویر، تیاگو آلکانتارا و کریستین فروختل به دلیل مصدومیت در مونیخ مانده اند و تیم را برای برپایی اردو در دوحه، همراهی نکرده اند. مانوئل نویر مشغول تمرینات ریکاوری خود است و به احتمال فراوان در اوایل مارس به میادین باز خواهد گشت. فروختل، دروازه بان سوم باوارایی ها نیز در اواسط همان ماه خواهد توانست که به تمرینات تیمش اضافه شود. وضعیت تیاگو کمی پیچیده تر است و او به احتمال زیاد دیرتر از سایرین باز خواهد گشت.

یاشوا کیمیش امروز (جمعه) در تمرینات تیمش در دوحه به دلیل سرما خوردگی شرکت نکرده است. اولرایش نیز مصدوم شده است و بازگشت او بستگی به خوب شدن ورم دستش است البته او امروز به طور کامل همراه تیم تمرین کرده است. با این حال حضور یا عدم حضور او برابر بایر لورکوزن در هفته اول نیم فصل دوم بوندس لیگا، هنوز معلوم نیست اما به احتمال فراوان او خواهد توانست به این بازی برسد.

آرین روبن به طور کامل در تمرینات حاضر شده است و بدون هیچ مشکلی تمرینات تیمش را دنبال می کند. روبرت لواندوفسکی روز گذشته (پنج شنبه) دقایقی با تیمش تمرین کرد اما نتوانست تمرینات را ادامه دهد و به تمرینات انفرادی روی آورد. هوملس نیز وضعیت مشابهی دارد و بنابر اطلاعات اشپورت آینس، این دو بازیکن به احتمال زیاد به بازی برابر بایر لورکوزن نخواهند رسید و به جای لواندوفسکی، هاینکس از واگنر استفاده خواهد کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر

اون زنه که پشته به لوا نظر داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد