وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واگنر: نبود لواندوفسکی به نفع من نیست؛ نمی خواهم فقط با گلزنی به بایرن مونیخ کمک کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساندرو واگنر خرید جدید بایرن مونیخ از شرایطش می گوید.  

ساندرو واگنر مهاجم 30 ساله آلمان چند هفته قبل به بایرن مونیخ پیوست و اکنون همراه دیگر بازیکنان این تیم برای برپایی اردوی زمستانی به دوحه سفر کرده است.

واگنر روز چهارشنبه بعد از دومین جلسه تمرینی در کنفرانسی خبری شرکت کرد و درباره شرایطش گفت:

“سبک بازی من این نیست که مقابل دروازه حریف بایستم و منتظر توپ بمانم. من کمک به تیمم خصوصا در زمان دفاع را دوست دارم و لذت بخش است.
 

“من همچنین از مهیا کردن موقعیت گلزنی هم لذت می برم. زمانی که 4-0 برنده شویم و من موفق به گلزنی نشوم ناراحت نخواهم بود. زمانی که تیم موفق باشد بدین معنی ست که شما هم از نظر فردی موفق بوده اید.
 

“زمانی که بایرن مونیخ با من تماس گرفت به هیچ چیز دیگری فکر نکردم. برای من روشن و واضح بود که می خواهم به خانه برگردم، به باشگاهم.
 

رقابت با لواندوفسکی:

“من و لواندوفسکی برای شناخت همدیگر به زمان احتیاج نداریم. می توانیم با هم در ترکیب قرار بگیریم. مصدومیت کنونی لوا یک امتیاز برای من نیست، مزیت کنونی زمانی است که تمامی بازیکنان آماده باشند. با کیفیت بازیکنی نظیر لواندوفسکی، ما تیم بهتری خواهیم بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد