وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیتر نویرور: اگر بازیکنی بگوید برای پیشرفت از بایرن به منچستر خواهد رفت بزرگترین مزخرف تاریخ را گفته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیتر نویرور در مورد انتقال احتمالی لئون گورتسکا به بایرن مونیخ صحبت کرد.  

پیتر نویرور سابقه کار با لئون گورتسکا را در تیم بوخوم دارد. این مربی باتجربه در مصاحبه با TZ در مورد انتقال احتمالی این هافبک جوان به بایرن مونیخ گفت:

” گورتسکا باید پیشرفت کند، از نظر من او یکی از بهترین استعدادها در میانه میدان است اما شاید هنوز بهترین استعداد در این منطقه زمین در آلمان نباشد. لئون هنوز به دوران اوج خود نرسیده  و برای رسیدن به این مهم احتیاج به حضور مداوم در رقابتهای بین المللی نه تنها در تیم ملی بلکه در رقابتهای باشگاهی را نیز دارد، چیزی که بهترین آن در مونیخ برای او وجود دارد. بعنوان یک عضو از شالکه از این انتقال غمگین خواهم بود چون تیم بازیکن مهمی از تیم را از دست می دهد اما در نهایت می توانیم بگوییم: او چهره ای از شالکه بود!
 “

نویرور ادامه داد:

” ماندن در شالکه با درآمد زیاد و این موضوع که هایدل عنوان داشته او آینده شالکه است با انگیزه و پیشرفت بین المللی گورتسکا مخالف است، او در نزدیکی بایرن می باشد. شاید برنامه او حضور در بایرن مونیخ و سپس انتخاب چالشی در خارج باشد اما وقتی شما در بایرن هستید کجا می توانید بروید؟ در خارج ممکن است گزینه ها رئال مادرید یا بارسلونا باشند و هردوی آنها اکنون نیز برای او در دسترس هستند . اما باشگاه دیگری را من نمی بینم، باشگاهی همچون منچستر پیشینه بایرن مونیخ را ندارد و اگر بازیکنی بگوید برای یک ذهنیت و یا زبان جدیدی( از بایرن مونیخ) به آنجا برود این بزرگترین مزخرف تاریخ است! آنها بهتر است حقیقت را بگویند: من برای گرفتن پول بیشتر به آنجا می روم.
 “

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
فوتبال آلمانی چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 19:00 http://bayern.blogsky.com

مشخصا به شواینی هم تیکه بزرگی انداخته... زمانی که بعد از انتقالش به یونایتد، گفت "منچستر از بایرن محبوبتره " ولی در اصل اونجا پول بیشتری میگرفت.

hamidreza چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 22:44

گفت منچستر تو آمریکا محبوب تره

پیمان کان پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 09:30

چقدر رک و زیبا صحبت کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد