وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیوستن گورتسکا به بایرن مونیخ عاملی برای جدایی ویدال و ریبری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیوستن لئون گورتسکا به بایرن مونیخ جدی تر شده است.  

لئون گورتسکا هافبک 22 ساله باشگاه شالکه در آستانه توافقات نهایی با بایرن مونیخ قرار دارد و با توجه به اینکه از مدت زمان قرارداد کنونی او با شالکه کمتر از 6 ماه زمان باقی مانده است، بایرن مونیخ می تواند به صورت رسمی خبر پیوستن گورتسکا به این تیم در پایان فصل را اعلام کند.

روز یکشنبه بیلد در گزارشی مدعی شد که پیوستن گورتسکا به بایرن مونیخ قطعی است و این هافبک آینده دار، تابستان با انتقالی آزاد راهی قهرمان بوندس لیگا می شود. پیوستن گورتسکا به بایرن مونیخ را می توان به منزله جدایی آرتورو ویدال از این تیم دانست. ویدال پیشنهاداتی جدی دارد و چلسی با حضور آنتونیو کونته می تواند یک مقصد جذاب برای این هافبک شیلیایی باشد. پیوستن ویدال به چلسی برای بایرن مونیخ و این بازیکن یک انتقال برد برد خواهد بود، هم بایرن مونیخ مبلغ خوبی از این انتقال به دست می آورد (30 تا 35 میلیون یورو) و هم ویدال حقوقی دو برابر بایرن مونیخ (15 میلیون یورو) دریافت می کند.

از دیگر تغییرها در ترکیب بایرن مونیخ پس از پیوستن گورتسکا می توان به جدایی احتمالی فرانک ریبری اشاره کرد. وینگر فرانسوی در فصل جاری مصدومیت شدیدی را پشت سر گذاشت و از فصل آینده هم با پیوستن گورتسکا و سرج گرنابری کار او سخت تر می شود.

گورتسکا جدا از پست اصلی اش به عنوان هافبک میانی توانایی بازی در کناره ها و پست وینگر را هم دارد. گورتسکا اگر چه بازیکنی فیزیکی محسوب می شود اما سرعتی خوب دارد به گونه ای که بالاترین سرعت دویدن او عدد 34.2 کیلومتر در ساعت را نشان می دهد و این درحالی است که بالاترین سرعت ثبت شده از فرانک ریبری 33.9 بوده است. از سویی دیگر گورتسکا در دریبلینگ هم آمار بهتری از ریبری دارد؛ 37.5% دریبل موفق در برابر 22.2% دریبل موفق. در شوت به سوی چهارچوب هم با 45.8% شوت داخل چهارچوب، گورتسکا آمار بهتری از ریبری (44.1%) ثبت کرده است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
barman دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 21:23

ویدال عالیه خداوکیلی فرانکم خوبه ها ولی پیر شده ایشالا گورتزکا بیاد و ریبری و رافینیا برن به جای رافینیا هم یوناس هکتور رو بخرن و امید وارم که پول خرج کنن و دیبالا یا هری کین یا گورتزکا رو بخر یا کاراسکو تا بایرن قهرمان چمپیونز لیگ بشه و یه ۳ گانه دیگه بخره ⚽⚽⚽

Archnemati سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 00:54

چی زدی برادر؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد