وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خدیرا: ملاقات با هوینس برای تغییر باشگاه نبود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سامی خدیرا دلیل ملاقات با هوینس را بیان نمود. 

 

سامی خدیرا هافبک باشگاه یوونتوس خود را آماده دفاع از عنوان قهرمانی جهان در روسیه می کند. این هافبک ملی پوش در هفته گذشته ملاقاتی با اولی هوینس رییس باشگاه بایرن مونیخ داشت که حرف و حدیث های زیادی را در محافل ورزشی بوجود آورد اما به گزارش Sport1 خدیرا دلیل این ملاقات را تغییر باشگاه ندانست:

” این دیدار برای صحبت در مورد تغییر باشگاه نبود. برای من هوینس کسی است که کارهای زیادی را انجام داده بنابراین شما می توانید چیزهای زیادی را از او بیاموزید. به همین دلیل من با او یک ساعت ملاقات کردم و با هم قهوه خوردیم.
 “

سامی خدیرا علاقه زیادی در کار با بازیکنان جوان و تیمهای پایه نشان داده است و ملاقات وی با اولی هوینس در راستای کارهای پس از دوران بازی در مستطیل سبز بوده است.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر

بهترین بازیکنی که مناسب بایرن هست یه بازیکن جوان برای جانشین روبن هست. برای ریبری که یکی پیدا کردیم(کومان) حالا مونده برای روبن مونده. نمیدونم چرا شقیری رفت و نموند.

پیرو نظر قبلی:یکی از مونده هارو حذف کنید

که کاراسکو میتونه بهترین گزینه باشه

Farzan شنبه 9 دی 1396 ساعت 20:36

به نظرم مهمترین بازیکنی که بایرن نباید از دستش بده گورتسکا هست، رفتن گورتسکا به بارسا یا هر تیمه دیگه ای یعنی فاجعه، هم برای خود این بازیکن و هم برای تیم ملی آلمان. یادمون نره تیمی قهرمان جهان شد که فقط 2 تا لژیونر داشت و بودن بازیکن ها توی یک تیم و حتی یک لیگ باعث میشه بیشتر با هم هماهنگ باشن. بایرن تا میتونه باید ملی پوش های آلمانی رو جذب کنه گورتسکا، دراکسلر، مایر و ...

اما آقا فرزان فک نکنم دیگه بتونیم گورتسکا رو بخریم.چون میگن احتمالا میره لیور به عنوان جانشین فیلیپه کوتینیو دراکسلرهم که علاقه ی خاصی به بایرن نداره شاید همون مایر خوب باشه اونم چندسال باید وایستیم مولر بازنشست بشه.موقتا جذب کاراسکو خیلی مهم تره چون میتونه وینگرراست هم باشه اما دراکسلر نمیتونه.حالا باز واسه وینگر چپ کومن رو داریم یکی دوسال دیگه برانت هم میاد.

دیگه نمیشه که همه بازیکنای تیم آلمانی باشن.یکی دوتا هم غیر آلمانی باید بخریم کاراسکو رو نخریم کارمون خیلی گره می خوره فک میکنم قیمتش هم نسبت به دراکسلر کم تر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد