وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: بدون نویر تیم آلمان در جام جهانی نگران‌کننده نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به باور مربی اسبق بایرن مونیخ و بورسیادورتموند عدم حضور مانوئل نویر در تیم اعزامی آلمان به جام جهانی روسیه، فاجعه نخواهد بود. 

 

یکی از موضوعاتی که اکنون در رسانه‌های آلمان در ارتباط با تیم ملی فوتبال این کشور، تعقیب و پیگیری می‌شود،موضوع به موقع رسیدن «مانوئل نویر» است.

گلر بزرگ ژرمن‌ها و جهان که مدت‌ها است در حال سپری‌کردن دوره نقاهت است اما گاه و بیگاه شایعاتی در مورد عدم حضورش در تیم اعزامی به جام جهانی روسیه شنیده می‌شود.

موردی که همیشه با واکنش «یواخیم لو»‌ به عنوان مسئول فنی «مانشافت» روبه‌رو شده و اطمینان خاطر داده گلر توانمندش طبق برنامه آماده خواهد شد.

در این مورد «اوتمار هیتسفلد» نظر جالبی دارد.مربی بازنشسته ژرمن‌ها که یاد دوران حضور موفقش در تیم‌های بایرن مونیخ و بورسیادورتموند در اذهان باقی است، در گفت‌وگو با dpa اظهار داشت:اگر نویر به تیم اعزامی نرسد، این موضوع یوگی را نگران نمی‌کند.چون ما آلترناتیوهای خوبی داریم.

این چهره ۶۸ ساله افزود:تردیدی نیست که نویر، برترین گلر جهان است و دروازه‌بانی کاملا مثل او را در اختیار نداریم.اما دروازه‌بان‌های دیگری مثل آندره تراشتگن،‌نباید خود را پشت او مخفی کنند.

هیتسفلد در این مصاحبه همچنین عنوان کرد تیم آلمان با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار دارد، می‌تواند در مسابقات روسیه ۲۰۱۸ از مقامش دفاع کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد