وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تدسکو: هاینکس باور نکردنی است؛ بایرن شما را زیر فشار قرار می دهد و تیم مقابل را دچار استرس و نگرانی می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تدسکوی جوان در مصاحبه اش اعلام کرد که نباید به سرمربی ها با فیلتر سن نگاه کرد و همچنین از توخل و هاینکس تمجید به عمل آورد. 

 

به نقل از بیلد، مهمت شول، ملی پوش سابق فوتبال آلمان، انتقاداتی را در خصوص کلاس های مربی گری فوتبال آلمان به زبان آورد و کاری که در این کلاس ها انجام می شود را شست و شوی مغزی نامید. دومنیکو تدسکو این ادعا را رد کرد و در این خصوص گفت:

“به نظر من که این گونه نیست. هر چیزی که در فوتبال ارائه می شود، آن جا در خصوص آن بحث می شود. مانند یک بوفه که در آن گوشت، ماهی، سالاد و هر چیزی حاضر است؛ به عنوان یک مربی به آن جا می روید و از خود پذیرایی می کنید. برای خود آن چه را که دوست دارید برمی دارید و چیزی برای شما تجویز نمی شود.
 

سرمربی 32 ساله شالکه در خصوص سایر سرمربی ها گفت:

“من فکر می کنم که توماس توخل فوق العاده است، اوتمار هیتسفلد هم همین طور. یوپ هاینکس نیز باور نکردنی است؛ ببینید چگونه مقابل دوربین قرار می گیرد و بازیکنان در خصوص او چه می گویند. من از ملاقات با او خوشحالم. یا اوالد لینن؛ من با تیم سابقم در مقابل سن پائولی قرار گرفتم و دو تیم برای سقوط نکردن می جنگیدند. با این وجود او با دید مثبت به من خوش آمد گفت: بیا حرف بزنیم پسر!
 

تدسکو در جواب این حرف که فقط سرمربیان جوان در خصوص مدرن شدن فوتبال مسئول هستند گفت:

“اوالد لینن و یوپ هاینکس هم فوتبال مدرنی ارائه می دهند. بایرن شما را زیر فشار قرار می دهد و تیم مقابل را دچار استرس و نگرانی می کند. سرمربی جوان، سرمربی پیر؛ چنین طرز تفکر و نگاهی نباید وجود داشته باشد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد