وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 2 - 1 بروسیا دورتموند؛ صعود باواریاییها به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ با پیروزی 2-1 مقابل بروسیا دورتموند، به دور چهارم رقابت های جام حذفی آلمان راه پیدا کرد. 

 

شاگردان یوپ هاینکس در این دیدار نمایش بسیار بهتری از حریف داشتند؛ اما در نهایت تنها با یک گل اختلاف توانستند به پیروزی برسند؛ هرچند همین نتیجه برای صعود به مرحله بعد کافی بود.

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که آرتورو ویدال در همان دقیقه 3 بازی دروازه حریف را باز کند؛ اما ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد. حملات خطرناکی باواریایی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم تا پیش از دقیقه 10، چند موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

اما سرانجام در دقیقه 12، قفل دروازه دورتموند باز شد. روی یک ارسال به محوطه جریمه دورتموند بود که ابتدا ضربه سر نیکلاس سوله با دخالت رومن بورکی به تیر دروازه برخورد کرد؛ اما توپ برگشتی را ژروم بواتنگ به یک ضربه سر دقیق، به گوشه دروازه فرستاد. 

برتری بایرنی ها بعد از این گل هم ادامه داشت؛ اما موقعیت های کمتری روی دروازه دورتموند ایجاد شد. در دقایق پایانی نیمه اول، زردها پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 35 به گل تساوی برسند؛ اما حضور به موقع داوید آلابا مانع از باز شدن دروازه بایرن شد.

در مقابل، این بازیکنان بایرن بودند که در دقیقه 40 به گل دوم رسیدند. روی همکاری مولر و لواندوفسکی بود که ستاره آلمانی با دروازه حریف تک به تک شد و با یک ضربه فنی کار را تمام کرد. 

در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با برتری 2-0 بایرن به پایان رسید. 

نیمه دوم را هم بایرنی ها هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف داشتند؛ اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در ادامه دورتموندی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 57، کاگاوا صاحب یک موقعیت خوب شد؛ اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بایرن پیدا نکرد. در ادامه بازی متعادل شد و بایرن می توانست در دقیقه 64 اختلاف را به 3 گل افزایش بدهد؛ اما واکنش خوب بورکی روی ارسال توماس مولر، مانع گلزنی لواندوفسکی شد. 

دورتموندی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 77 یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی ارسال عالی کاگاوا بود که یارمولنکو بدون اینکه فشاری از سوی بازیکنان بایرن احساس کند، با ضربه سر دروازه را باز کرد. 

بعد از این گل بایرنی ها می توانستند خیلی زود به گل سوم برسند؛ اما تولیسو یک موقعیت خوب را از دست داد. در دقایق باقی مانده این دورتموندی ها بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه بایرن داشتند و چیزی نمانده بود که در ثانیه های پایانی به گل تساوی برسند؛ اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 2-1 بایرن به پایان رسید.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
البر پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 01:52

سلام و درود.نیمه اول خیلی خوب بودیم نمیدونم چرا بعد از گل دوم بازی برد تو دفاع.ولی در کل خوب بود.مولرم گل زد.

مانو روبری پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 09:18

سلام دوستان در درجه اول بازی خوبی بود و تبریک میگم برد رو ولی یه چندتا نکته که به چشمم اومد توی بازی یکی ریبری بود که واقعا حیفه بره هم اینکه خدایی نماد تعصب بایرنه هر موقع بازیکنا خرابکاری میکردن فریاد میکشید بهشون هم تذکر میداد هم روحیه و یه چیز دیگه هم هست که واقعا مدیر بودن هاینکس رو نشون میده هاینکس کلا هیچ موقع لبخند نمیزنه ولی وقتی ریبری رو بیرون کشید بهش لبخند زد بعد یه گپ کوچولو هم باهاش زد تا شاید ناراحتی ریبری به خاطر تعویضش از ذهنش بره دیگه من چیزی یادم نمیاد

باواریا پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 09:46

قرعه کشی کی هست؟خدا کنه با پادربون بیفتیم.خخخ

اکبرماتئوس پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 13:17

سلام و تبریک
بازی خیلی خوبی بود.
البته بعد از تعویض ریبری،زنبورها زیادی وزوز کردند که خدا را شکر نیش شون بی اثر شد.
حالا ما هستیم و یک جام .سایر تیم ها نخودی هستند!

محمد پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 13:49

تبریک به تمام طرفداران بایرن درکل خوب بودیم ولی زود رفتیم تو فازدفاعی وهمین برامون مشکل سازشدولی درکل عملکردتیم مثبت بود

محمد یحیی پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 14:49

با بیرون رفتن خامس بایرن رفت تو کار دفاعی من دیدم همه توپ هارو خامس قطع میکرد عجب بازیکنی خریدن خداکنه نگهش دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد