وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس دیدار با خدیرا و ایجنتش را تایید کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رییس بایرن مونیخ خبر دیدارش با هافبک یوونتوس و ایجنتش را تایید کرد. 

 

با وجودی که حسن سالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ خبر شبکه اسکای آلمان مبنی بر ملاقات سران این باشگاه با سامی خدیرا را تکذیب کرده بود اما اولی هوینس در حاشیه دیدار با یک گروه هواداری بایرن مونیخ این خبر را تایید کرد.

هوینس به نقل از ESPN در جلسه ای با یک گروه هواداری بایرن مونیخ گفته:


من با سامی خدیرا دیدار کردم چون ایجنتش از من چنین درخواستی کرد. خدیرا می خواست ملاقات کوتاهی با من داشته باشد تا درباره برنامه هایش پس از بازنشستگی صحبت کند و من هم ۳۰ دقیقه از وقتم را به او اختصاص دادم.

هوینس همچنین درباره احتمال تمدید قرارداد فرانک ریبری و آرین روبن گفت:


فصل پیش در ماه های فوریه، مارس و آوریل درباره تمدید قرارداد روبن و ریبری تصمیم گرفتیم و این فصل هم در ان زمان به این موضوع می پردازیم. ما هیچ وقت به بازیکنانی که مصدوم شدند و یا مشکلی پیدا کردند بی توجهی نمی کنیم بنابراین در کمال آرامش درباره آینده آن ها تصمیم می گیریم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد