وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: اولویت ما قهرمانی در بوندسلیگا است؛ به رناتو سانچز نیازی نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، صدرنشین بوندسلیگا روز شنبه به مصاف اشتوتگارت می رود.  

هفته هفدهم بوندس لیگا که هفته آخرین هفته این رقابت ها در سال 2017 هم محسوب می شود روز جمعه با دیدار مونشن گلادباخ مقابل هامبورگ آغاز می شود. در ادامه این رقابت ها بایرن مونیخ که چند روز قبل قهرمانی اش در نیم فصل را قطعی کرد به مصاف اشتوتگارت می رود.

یوپ هاینکس ظهر جمعه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد و درباره وضعیت بازیکنانش گفت:

“اسون اولرایش در تمرینات شرکت کرده و اگر فردا در آمادگی کامل باشد در ترکیب اولیه قرار می گیرد. بازی مقابل تیم سابقش برای او می تواند یک بازی ویژه باشد.
 

“کومان مشکل جزئی در مفاصلش دارد. دلیل آن می تواند بازی های پیاپی باشد که او قبلا همچین وضعیتی را تجربه نکرده است و اکنون باید با شرایط جدید خود را وفق دهد. کومان در مسیر خوبی قرار گرفته است.
 

“آرین روبن حس خوبی نسبت به وضعیتش دارد اما او هنوز درد دارد و نمی تواند در بازی ها حضور داشته باشد. ما تا روز دوشنبه منتظر او خواهیم بود و سپس درباره حضورش در بازی مقابل دورتموند تصمیم می گیریم.
 

“خوان برنات به طور کامل ریکاوری کرده و در دو روز گذشته تمرینات خوبی انجام داده است. او فردا با ما به اشتوتگارت سفر می کند.
 

بازگشت رناتو سانچز به بایرن مونیخ:

“من خبر دارم که حسن صالح حمیدزیچ با او تلفنی صحبت کرده اما هیچ حرفی درباره برگرداندن او زده نشده است. در خط هافبک بسیار غنی هستیم و فکر نمی کنم به بازیکن دیگری در این پست نیاز داشته باشیم.
 

وولف سرمربی اشتوتگارت:

“ما مربیان بااستعداد بسیار خوبی در بوندس لیگا داریم. تدسکو در شالکه عالی کار کرده است و هانس وولف هم در اشتوتگارت چنین وضعیتی دارد.
 

 اهداف:

“اولویت همیشگی ما بوندس لیگا است و پس از آن باید برای بازی مقابل دورتموند در DFB Pokal آماده شویم. پس از این رقابت ها باید خود را برای لیگ قهرمانان، جایی که بازی های بسیار سخت هستند و عوامل مختلف و جزئیاتی کوچک نتیجه گیری را تعیین می کنند آماده باشیم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا روبری شنبه 25 آذر 1396 ساعت 01:01 http://www.bayern.blogsky.com

ایول دمت گرم منم میگم رنانو نیاد بهتره بیاد تو بایرن اذیت میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد