وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیور کان: سال 2003، فرگوسن می خواست من به منچستر یونایتد بروم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کان از علاقه منچستریونایتد به او در سال 2003 می گوید. 

 

اولیور کان اذعان داشته همیشه موفقیت های بایرن مونیخ را به تیم های دیگر ترجیح داده است.

دروازه بان و کاپیتان سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، در مصاحبه ای با بیلد، درباره علاقه سر الکس فرگوسن، سرمربی وقت منچستر یونایتد به جذب او در فصل 2003/04 صحبت کرده است. او می گوید:

“این موضوع حقیقت دارد. فرگوسن حتی الان هم از من کمی گله دارد. او به من علاقه و اعتماد داشت و می خواست من را در فصل 2003/04 به منچستر یونایتد ببرد اما موفقیت من در بایرن مونیخ برایم از همه چیز مهم تر بود. من همیشه بایرن مونیخ و موفقیت در این تیم را به هر چیز دیگری ترجیح داده ام.
 

تایتان فوتبال آلمان ادامه داد:

“هنگامی که به گذشته، نگاه می کنم. به این فکر می افتم که این اتفاق چالش خوبی برای من بود اما هرگز از فوتبالی که بازی کرده ام، پشیمان نمی شوم. انتقال به تیمی بهتر در آن زمان، برای من مهم نبود. برایم بسیار جذاب بود که بتوانم در شکل گیری عصر یک تیم، نقش داشته باشم. من 14 سال فوق العاده را با بایرن مونیخ و هم تیمی های بزرگی که داشتم، تجربه کردم. توانستم در این بازه به افتخارات زیادی دست یابم و هیچگاه پشیمان نیستم.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 21:41

به خاطر تو طرفدار فوتبال شدم.اولین تورنومنتى که از تو دیدم 2004 بود.یادش بخیر.

سفیدبرفی پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 23:52

عاشقشم

اکبرماتئوس جمعه 24 آذر 1396 ساعت 14:10

آفرین به این همه تعصب و غیرت تایتان!
بعد از لوتار ماتئوس، اولیور کاهن محبوب ترین فوتبالیست منه.
ولی حیف که مثل لوتار دستش به جام جهانی نرسید.
ولی با کسب توپ طلایی جام جهانی 2002 نامش را در تاریخ جاودانه کرد.

mohammad شنبه 25 آذر 1396 ساعت 17:06

یکی از بهترین دروازه بانان آلمان ودنیا و متعصب ترین ودوست داشتنی ترین آنان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد