وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر کلن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیشب در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم کلن رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با تک گل روبرت لواندوفسکی شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

بازی بسیار دشواری را امروز تجربه کردیم. با این وجود ما می توانیم در چنین بازی هایی و در چنین شرایطی هم پیروز شویم. هنوز جا برای پشرفت کردن، داریم. بازی پر جنب و جوشی را شاهد بودیم و برای بهتر بازی کردن، سعی داشتیم دائما، جریان بازی را عوض کنیم و توپ را از گوشه ای به گوشه دیگر زمین انتقال دهیم. به اندازه کافی موفق نبودیم و طول کشید تا توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم. با وجود موقعیت های زیادی که داشتیم بالاخره توانستیم بازی را ببریم. ما برنامه بزرگی را در سر داریم. دو بازی مهم را پیش روی خود می بینیم و شرایطمان با تیم کلن، فرق می کند.

 
توماس مولر:

ما بازی های مهم تری را در هفته آینده داریم. مهم این بود که در این بازی، پیروز شویم. می توانیم از نتیجه به دست آمده، خوشحال باشیم. هفته بعد باید باید به مصاف اشتوتگارت و سپس دورتموند برویم. بازی برابر آن ها به مراتب مهم تر خواهد بود. بعد از آن به تعطیلات خواهیم رفت تا کمی استراحت کنیم اما بعد از تعطیلات، باید به راه خود ادامه دهیم. تام اشتارکه؟ سیو او در دقایق پایانی مسابقه، باور نکردنی بود. تام اشتارکه هر بار که به زمین مسابقه می رود، ما را شگفت زده می کند. او هنوز هم سطح بالایی دارد. 

 

روبرت لواندوفسکی:

پاس گلی که مولر به من داد، بسیار هوشمندانه بود. پس از اینکه بازی 1-0 شد، می دانستیم تیم کلن به فکر ضد حمله خواهد بود و می داند ما می خواهیم اختلاف را زیاد کنیم. حتی پس از دریافت گل اول نیز آن ها همچنان دفاع می کردند و برنامه شان فقط دفاع کردن بود. آن ها به ما اجازه پاس کاری و مالکیت توپ را می دادند اما نمی گذاشتند زیاد به دروازه شان نزدیک شویم. آن ها موقعیت های کمی داشتند و فقط می خواستند ضد حمله بزنند. در چنین مواقع باید ریسک هم کرد تا اختلاف را بیشتر کرد. در هر صورت فکر می کنم چنین بازی هایی هم پیش می آید و نگرانی ای وجود ندارد.
    

اشتفان روتنبک (سرمربی کلن):

بازیکنانمان به خوبی بازی کردند به خصوص که در دفاع عالی بودند. می توانستیم در دقایق پایانی به گل هم برسیم اما با این حال معتقدم بایرن مونیخ، کاملا شایسته یپروزی بود ولی ما هم در دقایق پایانی شانس این را داشتیم تا یک امتیاز را کسب کنیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
archnemati پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 11:22

ادمین جان لطفا این جدول گلزنان بایرن رو درست کنید ویدال دومه و اینکه بهترین بازیکن در دیدار با کلن نیکلاس زوله بود نه رودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد