وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: می خواهم به آمادگی کامل برسم و سپس به جام جهانی بروم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع بایرن مونیخ از حضور یوپ هاینکس در این باشگاه کاملا راضی است.  

ژروم بواتنگ، مدافع 29 ساله آلمانی بایرن مونیخ که این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، در مصاحبه با اسکای آلمان در خصوص وضعیت خود صحبت کرد:

“در حال حاضر، در حال تعیین اهداف کوتاه مدت برای خود هستم و می خواهم گام به گام پیش بروم. می خواهم آمادگی کاملم را به دست بیاورم، نیم فصل دوم خوبی را سپری کنم و سپس به جام جهانی بروم. یوپ هاینکس جو خوبی را به تیم بازگردانده است. او حسی که من می خواستم را همراه با احترام به من انتقال می دهد. ایده انتقال مجدد به خارج از آلمان؟ این موضوع را مد نظر دارم اما باید ببینیم که شرایط چطور پیش می رود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد