وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - کلن؛ تقابل صدرنشین و قعرنشین

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان یوپ هاینکس با در پیش داشتن کلن، فرصت مناسبی برای تثبیت صدرنشینی خود پیش رو دارند. 

 

از چارچوب هفته شانزدهم بوندسلیگا، تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود تیم نگون بخت کلن را پیش روی خواهد داشت و این فرصت را دارد با افزایش اختلاف با تیم دوم، صدرنشینی خود را تثبیت بخشد.

 تاریخزماناستادیومداور
چهارشنبه 22 آذر 1396 / 13 دسامبر 201723:00 به وقت تهرانآلیانس آرنادانیل سیبرت

 

بررسی وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ، صدرنشین فعلی بوندسلیگا در مجموع  15 دیدار قبلی خود در رقابت های لیگ، با 35 گل زده در کنار دورتموند صاحب بهترین خط حمله لیگ است، اما این تیم با تنها 11 گل خورده به تنهایی عنوان بهترین خط دفاع لیگ را از آن خود کرده است. باواریایی ها با 35 امتیازی که تا کنون کسب کرده اند و با توجه به اختلاف 8 امتیازی نسبت به لایپزیشِ رده دومی، حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول برای خود ایجاد کرده اند.

اما در سوی دیگر میدان، کلنِ قعر نشین با تنها 9 گل زده و 31 گل خورده عناوین بدترین خط حمله و خط دفاع لیگ را به خودش اختصاص داده است. کلن تنها تیم بدون برد بوندس لیگا تا پایان هفته پانزدهم است که 3 امتیاز خود را نیز از 3 تساوی به دست آورده است.

بایرن روز شنبه موفق شد در یک دیدار دشوار در فرانکفورت با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی دست یابد و امیدوار است در دیدار خانگی خود مقابل کلن، موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد کند. آن ها در این فصل از بوندس لیگا، تنها دو امتیاز در خانه از دست داده اند. انتظار می رود بایرن مونیخ در این دیدار حاکم میدان باشد.

کلن در اولین حضور مربی جدیدش بر روی نیمکت، روز یکشنبه در خانه به مصاف فرایبورگ رفت که در این دیدار حساس، آن ها پیروزی 3 بر 0 را با شکست 4 بر 3 عوض کردند. کلن اکنون در انتهای جدول رده بندی بوندس لیگا قرار دارد و برای فرار از سقوط نیاز به یک معجزه دارد.

 

بررسی ترکیب دو تیم

هاینکس در کنفرانس پیش از بازی اعلام کرد که اولرایش امروز نتوانسته تمرین کند، در نتیجه اشتارکه فردا (چهارشنبه) در درون دروازه قرار خواهد گرفت.متس هوملس که به دلیل بیماری دیدار قبلی بایرن را از دست داده است، احتمالا در این دیدار نیز غایب خواهد بود، در نتیجه زوج بواتنگ و زوله در قلب خط دفاعی میزبان قرار خواهند گرفت.در صورت صلاحدید هاینکس، کیمیش در این دیدار استراحت خواهد کرد و به جای او، رافینیا در سمت راست بازی خواهد کرد.با در نظر گرفتن این مساله که خاوی مارتینز و آرتورو ویدال در دیدار خارج از خانه هفته گذشته به میدان رفته اند، احتمالا رودی و تولیسو بر اساس سیستم چرخشی بایرن مونیخ در این دیدار جایگزین آن ها خواهند شد، لواندوفسکی نیز در نوک خط حمله قرار خواهد گرفت.استفان روثنبک، سرمربی موقت کلن همچنان با مشکل جدی مصومیت بازیکنانش مواجه است و برای جایگزینی این بازیکنان، گزینه های زیادی بر روی نیمکت در اختیار ندارد.کریستین کلمنس می تواند به عنوان وینگر برای کلن بازی کند. یایا اوساکا پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت خود، در این بازی می تواند دوباره در نوک خط حمله کلن حاضر شود.

 

 نکات بازی

⭐️بایرنی ها در 8 دیدار خانگی اخیر خود در بوندس لیگا، حداقل 2 گل به ثمر رسانده اند.

⭐️کلن در 15 دیدار اخیر خارج از خانه خود در بوندس لیگا موفق به کسب پیروزی نشده است.

⭐️بایرن مونیخ در 8 دیدار اخیر خود با کلن در همه رقابت ها، در 7 دیدار پیروز میدان بوده است.

⭐️از 8 دیدار اخیر خانگی بایرن در بوندس لیگا، آن ها بیشتر از 2.5 گل زده اند.

⭐️کلن در 6 بازی اخیر خود در بوندس لیگا، در 5 دیدار حداقل 2 گل دریافت کرده است.

 

مصدومان و محرومان

 

تقابل های اخیر دو تیم

 

ترکیب احتمالی دو تیم

 

پیش بینی هواسکورد
 

بایرن مونیخ 3-0 کلن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد