وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هفته پانزدهم بوندسلیگا از نگاه آمار و ارقام

از مهم ترین اتفاقات هفته پانزدهم بوندسلیگا می توان به اخراج پتر بوش سرمربی دورتموند تنها پس از چند ماه اشاره کرد.  

وردربرمن دوباره در بازی های خارج از خانه پیروز شد؛ رافینیا مدافع برزیلی تعداد بازی هایش در بوندس لیگا را به 300 رساند و اوبامیانگ تبدیل به بهترین مهاجم افریقایی تاریخ بوندس لیگا شد.

0
هوفنهایم با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی مقابل لوگوردتس برابر هانوفر به میدان رفت؛ به گونه ای که هیچ بازیکن مشترکی بین دو ترکیب اصلی وجود نداشت.

2
برای اولین بار در تاریخ بوندس لیگا یک تیم از دقیقه 90 به بعد صاحب دو ضربه پنالتی شد (فرایبورگ مقابل کلن).

3
هامبورگ در فاز دفاعی پیشرفت بسیار خوبی داشته است و در سومین بازی متوالی اش هم دروازه اش بسته ماند. تحت هدایت مارکوس گیزدول برای اولین بار این اتفاق رخ می دهد.

3
نیلز پترسن مهاجم فرایبورگ مقابل کلن موفق شد دومین هت تریکش در بوندس لیگا را ثبت کند. اولین بار او ژانویه 2015 مقابل فرانکفورت موفق به انجام این کار شده بود.

4
آرتورو ویدال در چهار بازی آخر بوندس لیگا 4 گل به ثمر رسانده است. این هافبک شیلیایی برای اولین بار در زمان حضورش در بوندس لیگا موفق به این کار شده است و جالب تر اینکه در هر 4 بازی او گل اول بازی را به ثمر رسانده است.

4
هرتابرلین برای چهارمین بازی شکست ناپذیر بود (3 تساوی و 1 برد) و این رکورد جدیدی برای پال داردای در این تیم محسوب می شود.

7
در دو بازی مانده به پایان نیم فصل، بایرن مونیخ قهرمانی خود در نیم فصل را قطعی کرد. برای هفتمین بار متوالی باواریایی ها موفق به انجام این کار شدند.

8
وردربرمن سرانجام اولین برد خارج از خانه اش در این فصل را کسب کرد. از آخرین برد خارج از خانه آن ها هشت ماه سپری شده بود.

8
قبل از پیروزی 4-3 فرایبورگ مقابل کلن، تنها در 7 بازی تیمی موفق به جبران 3 گل عقب ماندگی و در نهایت کسب پیروزی شده بود. آخرین مورد آن به سال 2010 و پیروزی 4-3 ماینتس در زمین وولفسبورگ برمی گشت.

9
شالکه برای نهمین بازی متوالی بدون شکست باقی ماند و این تبدیل به بهترین رکورد آن ها در 11 سال اخیر شد؛ ولی در 3 بازی آخر آن ها موفق به کسب برد نشده اند.

10
بایرلورکوزن هم در این هفته تعداد بازی های بدون شکست خود را به 10 رساند (5 برد و 5 تساوی). لورکوزن هم اکنون بهترین آمار در این زمینه را در اختیار دارد و با رکورد 2.5 سال قبل خود برابر شده اند.

13
کای هاورتس هافبک جوان بایر لورکوزن سیزدهمین بازیکن این تیم بود که در این فصل گلزنی کرد. در فصل جاری هیچ تیم دیگری در بوندس لیگا این تعداد گلزن متفاوت را به خود ندیده است.

50
تیمو ورنر در بازی مقابل ماینتس موفق شد چهارمین پنالتی خود در بوندس لیگا و دومین پنالتی این فصلش را هم تبدیل به گل کند. گلی که او به ثمر رساند پنجاهمین گل لایپزیش در بازی های خانگی بوندس لیگا بود.

79
پس از گذشت حدود سه سال، بار دیگر کریستف کرامر موفق به گلزنی در بوندس لیگا شد. هافبک کنونی گلادباخ از دسامبر2014 در گلزنی ناکام بود و در این مدت 79 بازی بدون گل را پشت سر گذاشته بود.

97
پیر امریک اوبامیانگ موفق شد در بازی مقابل وردربرمن بازی را 1-1 به تساوی بکشاند؛ این گل نود و هفتمین گل این مهاجم گابنی در بوندس لیگا بود. با احتساب این گل اوبامیانگ اکنون بهترین گلزن افریقایی تاریخ بوندس لیگا است و از تونی یبوآ (96 گل) پیشی گرفت.

200
ماکس کروزه مهاجم وردربرمن دویستمین بازی اش در بوندس لیگا را انجام داد.

300
رافینیا مقابل فرانکفورت سیصدمین بازی اش در بوندس لیگا را انجام داد. مدافع برزیلی این بازی ها را در پیراهن شالکه و بایرن مونیخ انجام داده است.

365
فرانک ریبری هم برای سیصد و شصت و پنجمین بار با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفت و با رکورد حسن صالح حمیدزیچ برابر شد. ریبری در صورتی که یک بازی دیگر انجام دهد در بین بازیکنان خارجی تاریخ بایرن مونیخ به تنهایی رکورددار تعداد بازی برای این باشگاه خواهد بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد