وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین خبرها از وضعیت انتقال واگنر به بایرن مونیخ؛ قیمت، مانع اصلی توافق بین دو تیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شرایط مذاکرات بر سر ساندرو واگنر، پیچیده شده است. 

 

باواریایی ها قصد دارد در ژانویه آینده برای تقویت خط حمله خود، ساندرو واگنر را از هوفنهایم خریداری کنند تا مشکل نبود مهاجم ذخیره در تیمشان را حل کنند. به نظر می رسد مذاکرات بین این دو باشگاه بر سر این موضوع همچنان ادامه دارد، در حالی که ناگلزمن، سرمربی هوفنهایم از انتقال این بازیکن طی هفته های آینده خبر داده است، رومنیگه در مصاحبه ای اعلام کرده است که هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است.

طبق ادعای بیلد، بایرن مونیخ برای جذب واگنر حدود 8 میلیون یورو را پیشنهاد داده است اما قیمت پیشنهادی هوفنهایم برای این انتقال، 20 میلیون یورو است. همین اختلاف نظر بر سر قیمت این انتقال، موجب شده تا همچنان مذاکرات ادامه داشته باشند. به احتمال فراوان قبل از کریسمس توافق نهایی که حدود 15 میلیون یورو خواهد بود، اعلام خواهد شد.

گفتنی است، کیکر نیز اعلام کرده است، واگنر به دلیل مشکلات عضلانی که دارد در چند بازی آینده تیمش بازی نخواهد کرد چون در صورت این که دوباره مصدوم شود، این احتمال وجود دارد که انتقال او به تیم مورد علاقه اش، به کلی منتفی شود. به همین دلیل واگنر نمی خواهد هیچ گونه ریسکی را متحمل شود.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد رضا روبری سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 00:59 http://www.bayern.blogsky.com

نیاد کارمون تمومه

محمد رضا روبری سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 01:05 http://www.bayern.blogsky.com

هاینکس عزیز نوکرتم تورو به مقدساتت قسم میدم اون خر ها رو متقاعد کن بخرنش.حاضرم دستتو ببوسم تورو خدا یه ذره بهشون فشار بیار

فوتبال آلمانی سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 02:44 http://bayern.blogsky.com

این مهاجم در حد کلاس بایرن نیست و به هیچ عنوان در رقابتهای بزرگ اروپایی ، به تفکرات تاکتیکی مونیخی ها کمکی نخواهد کرد. رئال در حال پیگیری خرید مهاجم قدرتمند آلمانها یعنی ورنر در لایپزیک است اونوقت ما آرزوی آمدن واگنر رو داریم... به احتمال زیاد رومنیگه و اولی هوینس به دنبال خرید ورنر هستند ولی باید با رئال در بازار گلاویز بشوند.

FC BAY سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 12:18

البته که ورنر بازیکن سطح بالایی هستش ولی به خاطر وجود لوا خیلی سطخت میشه دو مهاجم طراز اول رو کنار هم راضی نگه داشت.
حقیقتش منم دوست دارم که ورنر بیاد بایرن و کنار لوا بتونه بازی کنه ولی این حرکتها فکر نمیکنم حالا حالاها تو بایرن زده بشه این نوع خرید کردنها تو تیمهایی مثله رئال و psg و چلسی و بارسا و چند تیم دیگه س که می شناسیدشون عادی به نظر میرسه.
کلی چه باید کرد فعلا شرایط اینطوریه

مانو روبری سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 14:25

لطفا به مدیرای بایرن خر نگو اینا همونا اند که هاینکس رو آوردند بایرنو به تیمی قدرتمند تبدیل کردند و همونایی اند که هوادارا عاشقشونن پس لطفا به مدیرای بایرن بی احترامی نکن

فوتبال آلمانی سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 14:55 http://bayern.blogsky.com

کاربر FC BAY میشه بگین منظورتون از این حرکتها چیه؟ ورنر یک بازیکن آلمانی است که در مصاحبه اش اعلام کرده است که امکان پیوستنش به بایرن در آینده منتفی نیست... آقایان رومنیگه و هوینس همان کسانی هستند که اجازه انتقال لوا ، هوملس، کیمیچ ، ویدال ، خامس رودریگز ، تولیسو را در رقابت بازار اروپا به تیمهای دیگر نداده اند.... ببینین آقایان مدیر از عملکرد حرفه ای در زمینه مصاحبه های لواندوفسکی به هیچ عنوان راضی نیستند و احتمالا با اولین درخواست بالای رئال یا چلسی، او را خواهند فروخت ،در صورتی که بتوانند وضعیت ورنر را تا تابستان بعد مشخص کنند. ما اینجا فقط حرفه ای صحبت میکنیم نه احساسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد