وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: باید در استعداد یابی، بیشتر تلاش کنیم؛ قانون فیر پلی مالی باید اجرا شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نائب رئیس باواریایی ها از شرایط باشگاهش می گوید.  

رومنیگه معتقد است رئیس جدید یوفا، قانون فیرپلی مالی را اجرا خواهد کرد.

کارل هاینتس رومنیگه، نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای با بیلد درباره سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاهش گفته است:

“طی مدت اخیر به خوبی نگرش و دید طرفدارانمان نسبت به نقل و انتقالات باشگاه را درک کرده ام. آن ها آروزی بازگشت روز های بدون هزینه و خوب گذشته را دارند. در طی 20-30 سال اخیر از یک فلسفه مشخص پیروی کرده ایم. ما نمی توانیم روش های نقل و انتقالاتی رئال مادرید، پاری سن ژرمن یا منچستر سیتی را کپی کنیم. باید در استعداد یابی بیشتر تلاش کنیم و کار خود را از چیزی که الان هم است، سریع تر کنیم. باید بازیکنان جوان خود را کم کم به تیم اصلی منتقل کنیم. این کار توسط کمپ جدید ما امکان پذیر است. باید در بازار نقل و انتقالات، خلاقیت به خرج دهیم و همچنین روی فیر پلی مالی تمرکز کنیم.
 

او ادامه داد:

“ متاسفانه فیر پلی مالی قدمت زیادی ندارد ولی باید اجرا شود. فکر می کنم الکساندر سفرین (رئیس جدید یوفا) می خواهد قانون فیر پلی مالی جدید را به شکلی قوی و معتبر اجرا کند. این قانون باید توسط کمیسیون اتحادیه اروپا تایید شود. تا قانونی تر با این مسائل برخورد شود. اعتقاد دارم که روزی این اتفاق خواهد افتاد. فیر پلی مالی منافع را بر طبق قوانین کلی و منصفانه بین تیم ها اجرا می کند. اگر این قانون اجرا شود، منطقی تر عمل خواهیم کرد. در آن حالت فوتبال دنیا نیز بهتر از تابستان گذشته عمل خواهد کرد.
 

 رومینگه در ادامه درباره بایرن مونیخ نیز گفت:

“باید از خودمان سوال کنیم که چه چیزی می خواهیم؟ می خواهیم چگونه بازی کنیم و آیا می توانیم در تورنمت های بین المللی و داخلی در حد یک مدعی باشیم یا خیر؟ همان گونه که دوست دارم برابر دورتموند، لایپزیش یا شالکه پیروز شویم همان قدر هم می خواهم برابر بارسلونا، منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید هم موفق باشیم. تیم های آلمانی؟ آن ها هم باید جاه طلبی بیشتری به خرج دهند.
 

 رومنیگه درباره صالح حمیدزیچ نیز گفت:

“ما همه چیز را برای او فراهم کردیم تا بتواند طبق قانون های من و هونس پیش برود و اهداف ما را به واقعیت تبدیل کند. او از آگوست، کارش را در اینجا آغاز کرده است و هر کسی توقع دارد که او بعد از این مدت، آماده شده باشد. صالح حمیدزیچ نقشه ها و تاکتیک هایی را برای استعداد یابی در نظر گرفته است. حتی هونس هم با وجود این که یک مدیر در حد استاندارد های آلمان و اروپا است، برای تکمیل کردن برنامه ها و آمادگی اش به زمان نیاز دارد. من و او اشتباهاتی را مرتکب شدیم که حاضریم درباره این اتفاقات حرف بزنیم. کاهی اوقات برای نتیجه گیری باید بیشتر صبر کرد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 22:44

عملا دوساله استعدادیابی نشده به نحوی که شاید و باید

محمد رضا روبری یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 23:05 http://www.bayern.blogsky.com

نمی فهمم این و هوینس چه مشکلی باهم دارن قشنگ دارن با همفکری هاشون بایرن رو تبدیل به ضعیف ترین تیم تاریخ میکنن قول شرف میدم سال بعدهم وینگر نمیخرن مگر این که مفتی باشه و تیم فروشنده همراه بازیکن 40میلیون یورو هم بزاره کف دستشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد