وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: هیچ چیزی نمی تواند مانع حضور من در جام جهانی شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان ژرمن ها از وضعیت مصدومیتش می گوید. 

 

نویر اذعان داشته می خواهد در جام جهانی 2018 باز کند.

به گزارش بیلد، مانوئل نویر، اوایل فصل جاری مصدوم شد و به احتمال زیاد تا اواخر ژانویه به میادین باز نخواهد گشت. او طی چند روز گذشته به عنوان بهترین دروازه بان سال 2017 از سوی مجله فرانس فوتبال انتخاب شد و روز گذشته (شنبه) نیز جایزه قلب طلایی را دریافت کرد. بسیاری از کارشناسان درباره مصدومیت وی اظهار نظر کرده اند و اعتقاد دارند که نویر نباید روی جام جهانی ریسک کند در حالی که خودش در مصاحبه ای اذعان داشته می خواهد هر چه زودتر به میادین بازگردد.
او در مصاحبه ای درباره وضعیت مصدومیتش گفته است:

“وضعیت سلامتی ام واقعا خوب است. این موضوع که شما می خواهید بازی کنید اما نمی توانید این کار را انجام دهید، ناراحت کننده است. با این حال ذهنم آرام است. توانایی مدیریت شرایط را دارم. به محض اینکه از دکتر ها چراغ سبز بگیرم، تمریناتم را شروع می کنم. باید صبر کنم تا به آمادگی 100% برسم و سپس بازی کنم ولی تاریخ دقیقی را برای بازگشتم اعلام نمی کنم. مجبورم برای بازگشت، سخت کار کنم.  زمانی که در زمین هستم، احساس راحتی می کنم. نمی خواهم نا امید شوم.
 

 نویر درباره جام جهانی گفت:

“فکر می کنم می توانم در جام جهانی حضور داشته باشم. در واقع هیچ چیزی نمی تواند مانع حضور من در آن جا شود. دروازه بانان دیگر عملکردی عالی داشته اند ولی فرض می کنم در جام جهانی، من درون دروازه خواهم ایستاد. می خواهم دوباره برگردم چون به آن نیاز دارم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد