وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات جالب دیدار با فرانکفورت؛ یک ضربه یک گل!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باواریایی ها روز گذشته در یک دیدار عجیب موفق شدند فرانکفورت را شکست دهند تا با توجه به نوقف لایپزیک اختلافشان را با تیم دوم افزایش دهند.  


در این دیدار اتفاقات خاص جاللبی رخ داد که در ادامه می خوانیم:

1:ران توربن هافمن گلر 18 ساله، برای نخستین بار در لیست تیم نخست بایرن قرار گرفت.

1و1:بایرن در حالی فرانکفورت را با یک گل شکست داد که به غیر از ضربه ی داخل چارچوب ویدال؛ تنها یک ضربه ی دیگر به سمت دروازه ی حریف روانه کرده بود که آن هم به بیرون رفت.

4:ویدال برای نخستین بار برای چهارمن بازی متوالی، گل نخست تیمش را در لیگ به ثمر رساند.

7:بایرن برای 7مین بار متوالی موفق شد عنوان غیر رسمی قهرمانی نیم فصل را کسب کند. بایرن تا کنون 23 بار قهرمان نیم فصل شده که در این بین در 20 دوره ی آن قهرمان شده است.

100:کیمیچ برای 100مین بار برای بایرن به میدان رفت که در این دیدارها 78 برد کسب کرده است. کیمیچ 13مین پاس گلش را نیز به ثبت رساند.

203:اشتارک بعد از 203 روز بار دیگر در ترکیب بایرن قرار گرفت.بازی با فرانکفورت 100مین حضور اشتارک در لیگ بود که 11 بازی آن با لباس بایرن انجام شده است. 20 می 2017 آخرین باری بود که اشتارک د رترکیب بایرن به میدان رفت.

300:رافینیا 300مین بازی اش در بوندس لیگا را انجام داد که 147 بازی آن با للباس بایرن بوده است.رافینیا بعد از زی روبرتو، نالدو و ده ده چهارمین برزیلی می باشد که به این رکورد می رسد.

365:ریبری 365مین حضورش را برای بایرن به ثبت رساند که با رمورد صالی جمید زیچ برابری می کند. هیچ بازیکن غیر آلمانی نتوانسته بیشتر از این تعداد برای بایرن به میدان برود.

650:یوپ هینکس برای 650مین بار به عنوان مربی در بوندس لیگا حاضر شد.اوتوریهاگل با 836 بازی بوندس لیگایی از این حیث رکورد دار است و هینکس در رده ی دوم می باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد