وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینتراخت فرانکفورت 0 - 1 بایرن مونیخ؛ برد اقتصادی باواریایی ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن موفق شد با تک گل ویدال در دیداری دشوار فرانکفورت را مغلوب کند. 

 

بایرن در دیداری که تنها یک ضربه به داخل چارچوب و یکی بیرون چارچوب داشت، با تک گل ویدال فرانکفورت را مغلوب کرد. 

در 20 دقیقه ابتدایی توپ و میدان بیشتر در اختیار فرانکفورت بود و بایرن قادر به ساختن موقعیت نبود اما این تیم در دقیقه 20 به گل رسید. 

جاشوا کیمیچ از جناح راست پا به توپ شد و ارسال مواج او در گوشه محوطه با ضربه سر دقیق ویدال همراه بود تا بایرن موفق به زدن گل اول شود. 

در دقیقه 27 کینگزلی کومان با حرکتی انفرادی و دیدنی می توانست اختلاف را 2 برابر کند اما ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 2 دقیقه بعد بارکوک اولین فرصت جدی تیم میزبان را ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن با بی دقتی به بیرون رفت. 

در دقیقه 40 و روی حرکت تمرین شده بازیکنان فرانکفورت، ویلمز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما حرکت با عکس العمل اشتارک همراه بود. 

در اواخر نیمه اول ویدال می توانست برای دومین بار دروازه فرانکفورت را باز کند اما ضربه زیبای او با عکس العمل فوق العاده هاردکی همراه بود تا 45 دقیقه اول با همان برتری 0-1 بایرن به اتمام برسد. 

با شروع نیمه دوم، فرانکفورت تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت اما عملکرد منسجم خط دفاعی و میانی بایرن به آنها اجازه خلق موقعیت را نداد. 

هرچه از نیمه دوم گذشت، بازی کسل کننده تر دنبال شد و نه بایرن میلی به هجوم نشان می داد و نه فرانکفورت توان ساختن فرصت داشت. در دقیقه 72 قاضی میدان حکم به اخراج وولف داد اما با تکنولوژی بازبینی صحنه حکم به کارت زرد تغییر یافت. 

در دقایق پایانی بایرن 2 ضربه ایستگاهی در موقعیت خوب به دست آورد که از هیچکدام به خوبی استفاده نکرد تا در نهایت با همان تک گل ویدال فرانکفورت را مغلوب کنند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مانو روبری شنبه 18 آذر 1396 ساعت 20:24

بازی بدی نبود

محمد یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 00:04

تبریک به تمام طرفداران عزیز بایرنی برد خوبی بود مقابل یک تیم چغر وسخت کوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد