وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دله آلی: بایرن یکی از بهترین تیم های تاریخ و بوندسلیگا لیگی جذاب است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دله آلی هافبک ملی پوش باشگاه تاتنهام لب به ستایش از بایرن مونیخ و بوندسلیگا گشود. 

 

به گزارش Bild او در این باره گفت:

” بایرن همواره یکی از بهترین تیم های تاریخ بوده است، شما کافی است به تاریخ این باشگاه نگاهی بی اندازید. کیفیت آنها در زمین باورنکردنی است. من در بازی فیفا با بایرن بازی می کنم. با لروی سانه و کوین ویمر در مورد بوندسلیگا صحبت کرده ام و این لیگ بسیار جذاب است.
 “

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
مانو روبری پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 07:44

خوبه من که پسندیدمش

محمد یحیی پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 08:28

دله علی خودش داره میگه که به بایرن علاقه داره به نظر من بایرن باید این بازیکن بخره هم جوان هم بازیکن بسیار با استعدادیه در گلزنی خیلی بازی هاشو دیدم

Fc BAY پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 10:39 http://BAHADORAKBARI7@GMAIL .COM

امیدوارم تو قرعه کشی بخورین به بایرن تا از نزدیک با جذابیتهای بایرن و بوندسلیگا آشنا بشی الان که آرسنال حذف شده وظیفه ی شماست جاش رو پر کنید

باواریا پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 11:22

بنظر شما بایرن با کی میفته؟؟؟؟؟

مانو روبری پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 12:30

فک کنم یا آسون ترین یا سخت ترین که میشه سیتی و بارسا

mehrangermani پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 12:45

من میگم بایرن با رم میافته و رئال با لیورپول

محمد رضا روبری پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 14:11 http://www.bayern.blogsky.com

درجواب محمد یحیی عزیزمیخواستم بگم که خیلی بعیده تاتنهام اینو بده به ما.باور کن شاید تا 300 میلیون هم روش قیمت بزارن.سیاست نفل و انتقالاتی انگلیسی هاکه میدونی چقدر پیچیده است.خیلی سخت بازیکن میدن.
داستان کوتینیو و بارسا رو هم که خودت می دونی چجوره.

محمد پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 14:18

بهترین حریف در دوربعد برای بایرن رم یا لیورپول میتونند باشند

عشق فقط بایرن پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 17:42

به نظر من بهترین حریف بشیکتاش هستش
یا مثل نظر دوستان رم و لیورپول

محمد یحیی پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 18:05

من اسمرین شات گرفتم از رو عکس سریع بایرن خورد به رم

محمد یحیی پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 18:09

آره محمد رضا جان حرفات کاملا صحیح هس واسه سانه خیلی اعصابم خورد شد مفت از دست دادیمش رفت سیتی خداکنه حداقل گورتسکا رو بایرن نزاره بره انگلیس بخدا حیف معرکس گورتسکا

مانو روبری پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 22:11

من اسکرین شات گرفتم خورد به سیتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد