وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر پاریسن ژرمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ دیشب موفق شد در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پاریسن ژرمن را 3 بر 1 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

نمایش امروز نشان داد که تیم هر روز بهتر و بهتر می شود و اعتماد بنفس بازیکنان هم بالاتر رفته است. امروز ثابت کردیم که فقط برای حضور در این رقابت ها اینجا نیستیم و جاه طلبی ها خاص خود را داریم. صادقانه بگویم تمامی بازیکنان تیم سزاوار قرار گرفتن در ترکیب ابتدایی بودند اما من فقط می توانم 11 نفر را انتخاب کنم. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. یک کار تیمی واقعی را انجام دادیم. ما دقیقا چیزی که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم را انجام دادیم و از نظر تاکتیکی بسیار باهوش عمل کردیم و من به تیمم افتخار می کنم. نمایش کومان باعث تعجب من نشد. او همیشه دلیلی به من می دهد تا او را در ترکیب اصلی قرار دهم. تولیسو هم مجددا ثابت کرد که فوتبالیستی عالی و یک تهدید جدی مقابل دروازه حریفان است. او هفته جاری تمریناتی باورنکردنی پشت سر گذاشت و ذهنم برای قرار دادن او در ترکیب اصلی هیچ مقاومتی از خود نشان نداد.
 

اسون اولرایش:

سرمربی تیم کاملا به من اعتماد کرد و همین باعث شد که من دوباره به فرم خوب خود باز گردم. از این اتفاق بسیار خوشحالم.
  

فرانک ریبری:

بازی فوق العاده ای را بعد از گذشت دو ماه که از میادین دور بودم، انجام دادیم. این بازی برای من بسیار ویژه بود. از کسب پیروزی خوشحالم و فکر می کنم به همه نشان دادیم که به مسیر خوب خود بازگشته ایم.
  

کورنتین تولسیو:

خوب کار کردیم. این عالی است که برابر پاری سن ژرمن توانستم گلزنی کنم. احساس بسیار خوبی دارم و خوشحال هستم. مصمم پیروزی بودیم و می خواستیم نتیجه بازی قبلی را جبران کنیم. دنی آلوز؟ او بازیکن سطح بالای و با تجربه ای است و دقیقا می داند چطور باید عمل کند.

 
توماس مولر:

فکر می‌کنم 3-1 پیروز شدیم و یک یا دو موقعیت خیلی خوب نیز داشتیم ولی این حس نمی‌شد که حریف نسبت به ما بهتر بود. وقتی در پاریس 3-0 عقب بودیم، ما 18 ضربه کرنر زده بودیم و حریف 1 ضربه و به نظر می‌رسید که پاریسی ها موقعیت های بیشتری داشته اند. البته، آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند ولی مطمئنا از عملکرد امروز ما شگفت زده شده اند.

 
اونای امری (سرمربی پاریسن ژرمن):

هدف اول ما این بود که در این بازی خوب کار کنیم و پیروز شویم، هدف دوم ما این بود که صدرنشینی را حفظ کنیم. بدین ترتیب هم خوشحالم و هم ناراحت. وقتی بازی 2-1 بود، می‌توانستیم نتیجه را به 2-2 برسانیم و سپس 3-1. اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، بازی عوض می‌شد. می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم ولی به این هدف نرسیدیم. وقتی بازی 3-1 بود، بازیکنان متوجه شدند که نمی‌توانند نتیجه را عوض کنند، سپس با آرامش بازی را پیش بردند و سعی کردیم بازی را کنترل کرده و روند خوبمان را حفظ کنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
msaid چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 07:47

فقط خامس .....

فوتبال آلمانی چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 08:55 http://bayern.blogsky.com

هاینکس تو شخصیت و اعتماد به نفس را به بازیکنان بایرن برگرداندی... این مهمترین عامل موفقیت توست... تاکتیکتهای تو را به خوبی انجام میدهند زیرا بسیار به تو و تفکراتت احترام میگذارند، در حالی همین یک ماه پیش بدون همین اصل تفکرات آنجلوتی به شکست انجامید... زیرا بازیکنان به آنجلوتی اعتقادی نداشتند پس بازی آنها همانند صدایی روی ساز آنجلوتی سوار نمیشد. دوستان فارغ از نتیجه ها به هاینکس کبیر احترام بگذارید و بدانید که وی مرد بسیار بزرگی از نظر شخصیت است.

FC BAY چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 09:11

سام چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 09:26

داغان: خامس کیه؟؟؟؟؟گواردیولا کیه؟؟؟ونخال کیه؟؟؟؟؟تراباتونی کیه؟؟؟دمش گرم هیتسفیلد..... هاینکس امد این شد وگرنه مثل انجلوتی 3 تا میخوردیم...المانی های تیم جواهرهای بایرن هستن .هویت تیم..کاش دراکسلر دیشب بیراهن بایرن داشت تا میدیدن چقدر تو بایرن خوبه

محمد رضا روبری چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 15:36 http://www.bayern.blogsky.com

لواندوفسکی هنوز چسب روی زانوشه هاینکس عزیز تو رو به روح رفتگانت اون دوتا خر رو متقاعد کن واگنروبخرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد