وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 3 - 1 پاریسن ژرمن؛ اعاده حیثیت و قدرت نمایی مجدد باواریایی ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ توانست در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، پاری سن ژرمن را شکست دهد. 

 

بایرن مونیخ که میزبان پاری سن ژرمن بود 3-1 این تیم را شکست داد اما این نتیجه برای صدرنشین شدن نماینده آلمان کافی نبود. در این گروه تیم های پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ با 15 امتیاز در مکان ها اول و دوم قرار گرفتند.

 

ترکیب دو تیم

بایرن مونیخ: اولرایش - کیمیش، زوله، هوملس، آلابا (85. رافینیا) - رودی، تولیسو - کومان، خامس (83. ویدال)، ریبری (67. مولر) - لواندوفسکی

پاری سن ژرمن: آرئولا - دنی آلوز، مارکینیوش، تیاگو سیلوا (72. کمبپه)، کورزاوا - ربیوت، وراتی، دراکسلر (90. لی سلو) - امباپه، نیمار، کاوانی

 

شرح بازی

بازی را تیم میهمان بهتر آغاز کرد و امباپه تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما اولرایش به خوبی مقابل ضربه او ایستاد. دقایقی بعد بایرن مونیخ توانست به گل اول دست یابد و بعد از این گل پاری سن ژرمن بیشتر جریان بازی را در دست داشت ولی دفاع فشرده و پرس خوب بازیکنان بایرن مونیخ مانع از خلق موقعیت های جدی روی دروازه اولرایش می شد. بعد از گل دوم بایرن، نیمار موقعیتی خوب برای جبران یکی از گل های خورده داشت اما ضربه او با اثر گذاری اولرایش به کرنر رفت.

نیمه دوم با برتری پی اس جی آغاز شد و خیلی زود توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند. دقیقه 60 و روی یک ضد حمله پاری سن ژرمن فرصت زدن گل مساوی را داشت اما دراکسلر ضربه ای آرام به توپ زد. حمله بعدی میهمان خطرناک تر بود و ضربه محکم امباپه را اولرایش دفع کرد. برای دقایقی بازی آرام دنبال شد و بعد از آن بایرنی ها روی یک ضدحمله برای بار سوم دروازه آرئولا را باز کردند. بعد از گل سوم بایرن مونیخ بازی آرام تر دنبال شد و پاری سن ژرمنی ها سعی در جبران گل ها خورده داشتند اما دفاع منسجم تیم میزبان مانع از آن می شد. در وقت های تلف شده بازی عکس العمل عالی اولرایش مانع از گلزنی مجدد امباپه شد.

 

شرح گل ها

دقیقه 8 (روبرت لواندوفسکی): ارسال توپ به روی دروازه پاری سن ژرمن با دفع توپ به پشت محوطه جریمه همراه بود و ضربه سر کومان در موقعیتی مناسب و پشت سر مدافعین حریف به لواندوفسکی رسید و او پس از کنترل توپ و چرخش با ضربه آرام پای چپ گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 37 (کورنتن تولیسو): همکاری آلابا و خامس در سمت چپ با سانتر زیبای خامس به درون محوطه جریمه همراه شد و تولیسو به موقع خود را به توپ رساند و با ضربه سری محکم و مهار نشدنی برای بار دوم دروازه آرئولا را گشود.

دقیقه 49 (کیلیان امباپه): کاوانی دروة محوطه بایرن صاحب توپ شد و به خوبی توپ را برای دیگر مهاجم تیمش مهیا کرد و امباپه با ضربه سر به راحتی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 68 ( کورنتن تولیسو): روی ضدحمله ای سریع گل سوم میزبان به ثمر رسید. کومان در سمت چپ با حرکتی سریع آلوز را جا گذاشت و با پاسی عرضی تولیسو را داخل محوطه صاحب توپ کرد و هافبک فرانسوی با ضربه ای زمینی و محکم دومین گلش در این بازی را به ثمر رساند.

منبع

نظرات 17 + ارسال نظر
مانو روبری چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:13

من الان دو حرف دارم اولا اونایی که توی سوپر گروه اینقدر میگن تولیسو بده ببینید که با یک بازی نمیشه قضاوت کرد پاساش افتضاحه ولی خوب گل میزنه
دوما هاینکس و تبریک برد

reza bayerni چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:15

واقعا بازی قشنگه و زیبایی بود!بایرن فوق العاده بود میتونست بیشتر ازینا گل بزنه!

البر چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:17

سلام و درود.در تمجید هاینکس فقط سکوتتتتتتتتتت.چقدر خوبیم ما

محسن چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:19

خیلی قشنگ بود بازی این سبک بازی هاینکس خیلی خوب جواب داد و بهشون فهموندیم ما کی هستیم تبریک به همه بایرنی های عزیز

Hamid چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:27

من بارساییم و از بایرن متنفرم حقیقتا.اما عالی بود بایرن عااااالی تبریک میگم به همه شما.بایرن تیم با شخصیتی هستش حیف بود جوابه پاریس رو نده

Bm چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:30

من موندم رودی چرا تا اخر تو زمین بود، همه خوب بودن جز رودی و کیمیش

محمد یحیی چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:31

این هاینکس باید بگم مغز متفکر تو این بازی اصلا ما سانتر زیادی روی دروازه ندیدیم خیلی بایرن شبیه بایرن 2013 بازی میکرد دفاع عالی حمله عالی معلوم شد که هاینکس واسه این بازی چقدر فکر کرده و واسش مهم بود این بازی دیگه امشب دیدیم نیمار و کاوانی محو خط دفاع بایرن شدن که همش بر میگرده به سبک تیمی هاینکس تازه ما طراح بازی مون تیاگو نبود یه نکته هم بگم واسه اولرایش واقعا دروازه بان خوبیه به سبک نویر بازی میکنه خیلی بیرون اومدم از دروازش قشنگ بود واقعا یاد نویر افتادم به هر حال پیروزی مهم بود واسه بایرن که بهش دست یافت و واسه ما مهم نیس در مرحله بعد با چه تیمی رو به رو میشیم واسه قهرمان شدن نیاز داری هر تیمی رو شکست بدی که بایرن با این دفاع و این حمله عالی میتونه قهرمان چمپیونزلیگ بشه

محمد چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:41

تبریک به تمام طرفداران عزیز بایرن برد شیرین ودلچسبی بود،زنده باد یوپ کبیر

محمد چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:58

در جواب Bm مطمئن باش اگه خوب نبودن 90دقیقه کامل بازی نمیکردن. اگه کیمیش خوب نبود که نیمار اتوبان میکرد اون سمت زمینو!!!!!!!!!!!!!!

rezaoli چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:58

مربی آلمانی چی میگه

مهدی چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 02:03

ایول به کومان و تولیسو.نشان دادند که با این سن تجربه ی عالی ای دارند. در کل تیم عالی بود و اولرایش هم که دیگه توپ بود.

محمد رضا روبری چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 02:28 http://www.bayern.blogsky.com

۳ نفر:نیمار.آلوز.امباپه حدود ۴۱۵میلیون
۴نفر:خامس.سوله.تولیسو.کومان.نهایتا۱۰۰میلیون.

اصالت ورگ و ریشه ی آلمانی ۳
نفت و پول ۱.

مانو روبری چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 09:21

Sajjad چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 09:50

اوووووف.کومان ترکوند .اتوبان دنی آلوز رو تاسیس کرد.دمش گرم.باید از تولیسو الرایش و هم چنین خامس و ریبری تشکر کرد .الرایش از دروازه اومد بیرون یه لحظه فکردم نویره.خیلی جالب بود.

محمد رضا روبری چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 11:15 http://www.bayern.blogsky.com

جوون های فرانسوی مون خیلی خوب کار کردن.نویر و بواتنگ رو داشتیم یه گل هم نمیخوردیم.

حمید چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 11:38

و اگه روبن و تیاگو رو داشتیم بیشتر هم میزدیم

اکبرماتئوس پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 13:05

سلام و تبریک
حسابی حال کردم؛ هم روی نیمار و دار و دسته ی پاریسی ش کم شد و هم یه قدرتمون رو به تیم های مثلاً صدرنشین گروه های دیگه نشان دادیم.
حالا اونا باید خدا خدا کنند تا مبادا به تور ما نخورند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد