وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گنابری تمایلی برای بازگشت به بایرن مونیخ ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ابعاد جدیدی از پرونده انتقال سرژ گنابری به بایرن مونیخ به بیرون درز کرده است.  

سرژ گنابری تابستان 2016 از آرسنال به وردبرمن پیوست و در همان زمان رسانه های آلمان مدعی شده اند که بایرن مونیخ در این انتقال دست داشته و این بازیکن در آینده ای نزدیک طبق توافق دو باشگاه به باشگاه مونیخی می پیوندد.

تابستان امسال بایرن مونیخ با انتقالی 8 میلیون یورویی گنابری را از وردربرمن خرید ولی خیلی زود او را برای یک فصل به هوفنهایم قرض داد. اشپورت آینس مدعی شده که این بازیکن جوان تمایلی برای پیوستن به بایرن مونیخ نداشته و بنا به بند موجود در قراردادش راضی شده که به قهرمان آلمان بپیوندد. همچنین گفته می شود اکنون گنابری تمایلی برای بازگشت به بایرن مونیخ پس از اتمام انتقال قرضی اش ندارد. بایرن مونیخ تابستان هیچ شماره پیراهنی برای گنابری تعیین نکرد و همین باعث سرخوردگی این بازیکن پیش دوستان و خانواده اش شده است. اکنون علاوه بر گنابری، باشگاه هوفنهایم هم متمایل است در پایان فصل قرارداد قرضی او را برای یک سال دیگر تمدید کند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا روبری سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 14:10 http://bayern. blogsky

خیلی بد نمیشه اگه نیاد دو-سه سالی باید این تیم و اون تیم بازی کنه تا کاملا آبدیده بشه اگه سال بعد بیاد قرارداد روبن هم تمدید میشه و سال آینده هم اطمینان %100دارم که دیگه هیچ وینگری نمیخریم

مانو روبری سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 15:23

بازیکنی که اینقدر سریع و برای اینکه بهش شماره ندادن سرخورده بشه به درد نمیخوره ولی مطمن باشید نبری بایرن رو دوست داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد