وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: در بایرن مونیخ از متد های من خوششان نمی آمد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی سابق بایرن مونیخ، علت اخراجش از باشگاه پر افتخار آلمانی را توافق نداشتن بر سر متد ها و شیوه کارش در مونیخ اعلام کرد. 

 

کارلو آنچلوتی در در تابستان ۲۰۱۶ به عنوان سرمربی بایرن مونیخ و جانشین پپ گواردیولا انتخاب شد، اما با اخراج در ابتدای فصل جاری دوران کوتاهی را در این تیم تجربه کرد. مربی پر افتخار ایتالیایی اختلاف نظر و وجود نداشتن اتفاق نظر در شیوه های خود را عامل اصلی برکناری اش می داند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، آنچلوتی در مصاحبه با لادومنیکا اسپورتیوا گفت:


صحبت های زیادی از طرف بازیکنان، مدیران بایرن مونیخ و رسانه ها مطرح شده است. نمی خواهم به گذشته برگردم و به موشکافی آنچه گذشته است بپردازم. مسئله عدم توافق بر سر شیوه و متد های کار بود. من شیوه های خودم را بر اساس تجربیات سال ها کار ساخته ام و آنها را تغییر نمی دهم. بازیکنان ۶۰ بازی در سال انجام می دهند و متد من بر اساس کیفیت است و نه کمیت.

بر این اساس که بازیکن ۶۰ دقیقه در زمین بازی سریع و با دوندگی انجام دهد و با توپ کار شود تا یک ساعت و نیم با دوندگی آهسته. فوتبال بازی دوندگی کند نیست. من مدت زمان زیادی در فوتبال بوده ام و دیگر شبیه دورانی که من بازی می کردم و باید بیشتر ورزش (تمرینات بدنسازی) انجام می کردیم نیست چون این کار به بازیکنی که قرار است ۶۰ بازی در سال انجام دهد آسیب می زند.

بایرن مونیخ در فصل اول همکاری با آنچلوتی تنها موفق به فتح بوندسلیگا شد و در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی مقابل رئال مادرید و در جام حذفی آلمان مقابل دورتموند در نیمه نهایی حذف شدند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد