وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ورنر: امکان داشت به جای لایپزیک، بازیکن بایرن مونیخ باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال می‌توانست به جای لایپزیگ، پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند.  

 

تیمو ورنر که در ماه‌های اخیر بازی‌های خوبی انجام داده که توجه تیم‌های همچون رئال مادرید را به خود جلب کرده است، امکان داشت به جای حضور در تیم آر.‌ب لایپزیک و رسیدن به مقام نایب قهرمانی بوندس‌لیگا بازی در تیم قهرمان لیگ کشورش یعنی بایرن را تجربه کند.

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه ولت‌ام زون‌تاگ در این مورد صحبت کرد و اظهار داشت: صادقانه باید گفت که اگر بایرن مونیخ پیش از لایپزیک به من پیشنهاد می‌داد، شاید حالا بازیکن بایرن بودم. در آنصورت حضور در بایرن می‌توانست برایم افتخارآمیز باشد.

مهاجم تکنیکی افزود:البته فکر می‌کنم برایم خیلی خوب بود که به لایپزیک آمدم.در این تیم با ۲۱ سال سن ملی‌پوش شدم و پیشرفت خوبی کردم.

ورنر در تیم اشتوتگارت با الفبای فوتبال حرفه‌ای آشنا شد تا این که در سال گذشته به آر.ب‌لایپزیک آمد.

او با تیم زاکسنی تا سال ۲۰۲۰ قرارداد دارد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مانو روبری یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 15:20

تو مال ما میشی آره همه اینو میدونن

FC BAY یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 19:16

اگر الان خریدنش که خوبه ولی فصل دیگه که از لایپزیک بره از تیمه بعدی نمیشه خریدش یا حداقل باید 70 80 میلیون بریزی به پاش تا بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد