وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هانوفر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ امروز در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم هانوفر رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 3-1 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

  

یوپ هاینکس:

فکر می کنم مقداری مشکلی داشتیم. به خصوص در نیمه اول، ما موقعیت های زیادی داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم از بسیاری از آن ها استفاده کنیم. با این حال در نیمه دوم خوب ظاهر شدیم. بازی خود را به آن ها تحمیل کردیم و نبض بازی را در دست گرفتیم. توانستیم بسیار هماهنگ عمل کنیم. از کسب پیروزی خوشحالم. برای مولر خوشحالم که بعد از مدتی طولانی به میادین بازگشته است. کومان، دو هفته مصدوم بود و حالا کاملا آماده شده است. بواتنگ و آلابا نیز توانسته اند دوباره روی فرم بیایند. به بازی های آینده خوشبین هستم. تیم خوبی داریم و همه باید خود را برای ادامه فصل آماده کنند.
 

متس هوملس:

به هیچ وجه بازی آسانی را پشت سر نگذاشتیم. حالا برای ادامه راهمان آماده ایم. در نیمه دوم برخلاف نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و بدون شک مستحق پیروزی بودیم. خوشحالم که پیروز شدیم.
  

داوید آلابا:

موقعیت های بسیار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. خوب و رو به جلو بازی خود را انجام می دادیم. خوشحالیم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. بازگشتم به میادین؟ احساس خوبی دارم که توانستم باز هم بازی کنم. تلاش زیادی کردم تا خود را دوباره آماده کنم.

 

یاشوا کیمیچ:

از نتیجه بازی راضی هستیم. حالا شش امتیاز با لایپزیش اختلاف داریم. بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم. حالا باید به مسیر خوب خود ادامه دهیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
البر یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 10:11

سلام و درود

مانو روبری یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 15:20

سلام

Ali یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 20:35 http://http:/bayern.blogsky.com

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد