وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 3 - 1 هانوفر؛ صدرنشینی مقتدرانه باواریایی ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن موفق شد در دیداری خانگی و جذاب با نتیجه 1-3 هانوفر را مغلوب کند.  

بایرن مونیخ موفق شد با برتری 1-3 برابر هانوفر و با توجه به شکست لایپزیش، فاصله خود را با تیم دوم جدول به شش امتیاز افزایش دهد.

 

بایرن در همان دقیقه 4 بازی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه ویدال با عکس العمل شاونر همراه بود تا آنها نهایتا در دقیقه 16 به گل اول بازی برسند. 

 

با ارسال توماس مولر، ویدال موفق شد با یک ضربه سر دقیق از گوشه محوطه و با استفاده از اشتباه سنگربان هانوفر گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

اما دقایقی بعد بازی به اوج هیجان خود رسید. بایرن موفق شد توسط لواندوفسکی دروازه هانوفر را باز کند اما با تکنولوژی داوری این گل مردود اعلام شد و همان توپ در برگشت برای هانوفر تبدیل به یک ضربه پنالتی شد.

 

پنالتی در ابتدا تبدیل به گل شد اما داور دستور به تکرار آن را داد و بار دوم اولریش موفق شد ضربه فولکروگ را مهار کند.

 

اما در نهایت در دقیقه 35 هانوفر موفق شد با ارسال کلاوس و ضربه سر دقیق بنچوب، دروازه بایرن را در مونیخ باز کند. در لحظات پایانی نیمه اول ضربه ایستگاهی خامس با مهار زیبای سنگربان هانوفر همراه بود تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم بایرن حملات خود را ادامه داد و می توانست در همان اوایل بازی با ضربه دیدنی و کات دار خامس به گل برسد که این اتفاق رخ نداد. 

 

در دقیقه 61 مولر در محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. 2 دقیقه بعد تولیسو با ضربه ای محکم در آستانه زدن گل دوم بایرن بود اما این بار ساونر عکس العمل زیبایی از خود نشان داد.

 

اما در دقیقه 68 بالاخره بایرن به گل دوم رسید. کینگزلی کومان مقابل دروازه هانوفر صاحب فرصت شد و با یک ضربه محکم و دقیق گل دوم بایرن را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد و با ارسال زیبای کومان، لواندوفسکی می توانست زننده گل سوم باشد اما مهاجم لهستانی در استفاده از فرصت ناکام ماند. در دقیقه 79 لواندوفسکی این بار در موقعیت تک به تک می توانست گلزنی کند اما مهار شاونر باعث ناکام ماندن گلزن باواریایی ها شد.

 

اما در دقیقه 87 بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شد تا بالاخره پای لواندوفسکی نیز به گلزنی در این دیدار باز شود و نهایتا بایرن 1-3 هانوفر را مغلوب کند.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد یحیی شنبه 11 آذر 1396 ساعت 19:56

چقد خوبه این توماس مولر که بهترین بازیکن زمین شد خیییلی تقلا میکرد که لوا گل بزنه تبریک میگم این ترکیب خوبی بود خیییلی راضی بودم بریم واسه شکست 4 بر 0 پی اس جی

مانو روبری شنبه 11 آذر 1396 ساعت 19:59

هاینکس

milad شنبه 11 آذر 1396 ساعت 20:32

چرا این همه موقعیت خراب می کنیم ؟

خامس عالی بود.. توی اروپا به درد بایرن میخوره...

saman شنبه 11 آذر 1396 ساعت 20:40

نیمه اول پاس زیاد لو میدادیم ولی به مرور زمان این حل میشه
گل باید خیلی بیشتر 3 تا میزدیم موقعیت زیاد خراب کردیم یا به عبارت دیگر گلر و هانوفر خر شانس.

پیمان شنبه 11 آذر 1396 ساعت 20:43

بایرن تاکتیک زیاد قوی تو بازی نداشت
شده بود مثل آخرای زمان آنجلوتی فقط سانتر سانتر
از وسط و نفوذ راه به جایی نبردیم
هرچند بد شانس هم بودیم و تیر دروازه چند بار جلوی بایرن رو گرفت
بازیکنای آمریکایه جنوبی یکم خودخواهانه ضربات آخر رو میزنن همین هامس رودیگز حدالق شش هقت تا شوت خارج از چارچوب داشت

محمدرضا روبری شنبه 11 آذر 1396 ساعت 21:28 http://bayern. blogsky

زیاد خوب نبودیم کاش مولر میرفت پشت لوا،خامس میرفت وینگر راست.اما دیدیم که مولررفت وینگرراست و خامس رفت پشت لوا.البته نبود تیاگو هم خیلی تاثیرداشت ولی خب شاید هاینکس کبیرانرژی تیم روبرای بازی مقابل PSG ذخیره کرده باشه.کومان خوب بود و حرفه ای بازی کرد مشکل اصلی نبود نویر و تیاگو و روبنه.این فقط باصبر تا نوروز97حل میشه اما برای کون گشادی لوا باید یه فکر اساسی کنیم.اگه واگنر نیاد کارمون خیلی گره میخوره. هاینکس عزیز خیر امواتت به رومنیگه فشار بیار واگنر روبخره

محمد شنبه 11 آذر 1396 ساعت 21:58

تبریک به تمام بایرنیها ی عزیز درمجموع بازی خوب و تماشاگرپسندی داشتیم البته مشکلاتی هم بود که قطعا تا اول نیم فصل بعد حل میشه پیش به سوی له کردن پی اس جی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد