وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: بایرن مونیخ به مهاجم دیگری نیاز ندارد

توماس مولر، هافبک-مهاجم آلمانی بایرن مونیخ گفت بایرن مونیخ به مهاجم دیگری نیاز ندارد. 

 

توماس مولر درباره بحث های مطرح شده در هفته های اخیر درباره داشتن جانشینی برای لواندوفسکی، تنها مهاجم این تیم و مذاکره این باشگاه برای به خدمت گیری ساندرو واگنر، مهاجم هافنهایم گفت:


ما بازیکنی در سطح و کیفیت روبرت لواندوفسکی نداریم که بتواند جایگزین او باشد. اما از طرف دیگر همانطور که قبلا بارها مطرح شده است یافتن یک جانشین هم کار آسانی نخواهد بود و مسئله ای پیچیده است، چون لواندوفسکی همیشه می خواهد بازی کند.

معلوم است که وقتی خسته می شوم راحت است که بگویم «حالا نیاز به یک بازیکن جانشین دارم» اما اگر اینطور پیش برود شرایط برای آن بازیکن جانشین هم سخت خواهد شد. چند هفته پیش شرایط کمی برای لواندوفسکی سخت شده بود و داشتن جانشین برای او ایده خوبی به نظر می رسید.

اما زمانی که مربی هر سه یا چهار بازی و در حالی که لواندوفسکی روی فرم باشد، بخواهد بازیکن جانشین را بازی دهد آن موقع این شرایط هم خیلی سخت خواهد بود. این مسئله مربوط به رئسای باشگاه و مربی می شود و در نهایت درباره آن تصمیم گیری خواهند کرد و هر تصمیمی بگیرند تصمیم درستی خواهد بود.

مولر در ادامه درباره وضعیت و شرایط خود پس از بازگشت به تمرینات تیم و درباره مصدومیتش با کمی چاشنی فلسفی گفت:


همین است که هست! همیشه از چالش هایی که زندگی به من عرضه می کند استقبال می کنم و این مصدومیت هم یکی از آنها بود. ما با این مصدومیت خیلی با احتیاط برخورد کردیم، شاید اگر در مقطعی دیگر از فصل قرار داشتیم ریسک بیشتری می کردیم. حالا همه چیز بسیار خوب پیش می رود. تشنه بازگشت هستم و صد در صد آماده.

لواندوفسکی در مصاحبه ای مشکل مصدومیت های تیم را در تمیرینات کارلو آنچلوتی برشمرد، اما مولر مانند هم تیمی خود فکر نمی کند. او در این زمینه گفت:


تشخیص چگونگی ایجاد مصدومیت عضلانی به این سادگی نیست. تمرین مانند تپه ای است که برای دویدن و تلاش کردن ساخته می شود نه برای قدم زدن یا لذت بردن از منظره آن.

در پایان، مهاجم شوخ طبع مونیخی ها به تفسیر شرایط این تیم تحت هدایت یوپ هاینکس و همچنین گمانه زنی ها در خصوص آینده وی پرداخت و گفت:


از زمان بازگشت یوپ هاینکس، او به شدت مورد تحسین قرار گرفته است. او موفقیت را به باشگاه بازگردانده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. اینکه هر هفته خبر جدیدی درباره آینده او منتشر می شود خوب نیست، البته خوب است که همه چیز در فضایی باز مطرح می شود و ما می توانیم روی مسائل مهم تمرکز کنیم.

توماس مولر که چند هفته قبل و در بازی مقابل هامبورپ مصدوم شده بود به همراه فرانک ریبری به تمرینات این تیم بازگشته است تا برای بازی حساس هفته آینده مقابل پاریسن ژرمن شرایط بهتری پیدا کنند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد