وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: خوشحالم در زمانی بازی می کنم که مسی و رونالدو در فوتبال حضور دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم باواریایی ها یه تمجید از دو فوق ستاره لالیگا پرداخته است. 

 

ماشین گلزنی باواریایی ها خوشحال است در زمانی بازی می کند که مسی و رونالدو نیز حضور دارند.

به گزارش اسکای آلمان، روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان سال های اخیر فوتبال اروپا بوده است اما او هم مانند بسیاری از بازیکنان دیگر به دلیل وجود کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نتوانسته به توپ طلا برسد. او از این موضوع ناراحت نیست و به تمجید از آن ها پرداخته است.

لواندوفسکی در مصاحبه ای ابتدا درباره دوران ابتدایی فوتبالش گفت:

“زمانی که لهستان را ترک کردم، بسیاری از مردم می گفتند که آن مرد از لهستان آمده است و نمی خواهد در کشور خودش بازی کند. من بیشتر در خارج از لهستان فوتبال بازی کرده ام. در آن زمان با خود می گفتم چرا من نتوانم بهترین بازیکن لهستان شوم؟ باید تلاش کنم تا به این عنوان دست یابم. وقتی برای خودم چنین هدف هایی تعیین کردم، استعدادم و اعتماد به نفسم شکوفا شد.
 

 روبرت لواندوفسکی درباره مسی و رونالدو نیز صحبت کرد:

“از این موضوع که این دو در زمانی بازی می کنند که من هم بازی می کنم، ناراحت نیستم. خوش شانس هستم که در زمانی فوتبال بازی می کنم که مسی و رونالدو هم حضور دارند. شاید هر صد سال یک یا دو بازیکن مانند آن ها، به وجود می ایند پس باید خوشحال باشم که در این زمان بازی می کنم.
 

 او در ادامه در جواب به سوال اینکه آیا می تواند خود را با آن ها مقایسه کند، گفت:

“البته، چرا که نه! می توانم گاهی وقت ها خود را با آن ها مقایسه کنم یا حتی بهتر از آن ها قرار دهم.
 

 لواندوفسکی در ادامه درباره بعضی انتقادات از او برای اینکه گاهی اوقات نمی تواند گل بزند، گفت:

“من ماشین گلزنی نستم که همیشه دروازه بان ها را شکست دهم. من هم انسان هستم و هم روز های خوب یا بدی دارم. کسی که در زمین حضور نداشته است، هرگز نمی تواند تصور کند بازیکنان در چه شرایطی قرار دارند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد