وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

طعنه لواندوفسکی به آنچلوتی: مشکل مصدومیت های تیم مربوط به تمرینات گذشته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن و لهستانی بایرن مونیخ بر این باور است که مشکل مصدومیت های پی در پی بازیکنان این تیم به سبک تمرینات کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی اخراج شده این تیم مربوط می شود. 

 

بایرن مونیخ در فصل جاری با مصدومیت های متعدد بازیکنان خود مواجه بوده است به طوری که این تیم در حاضر حدود ۹ بازیکن کلیدی خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد. در ابتدای فصل و پس از شکست سنگین ۳-۰ بایرن مونیخ در زمین پاریسن ژرمن، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی این تیم از سمت خود برکنار شد و پس از آن بود که بازیکنان بایرن مونیخ انتقاد از تمرینات مربی ایتالیایی را مطرح کردند.

اشپورت بیلد آلمان گزارش می دهد که اکنون هم روبرت لواندوفسکی، که خود به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به ترکیب باواریایی ها بازگشته است، تمرینات آنچلوتی را عامل اصلی آسیب دیدگی های متعدد و پیاپی بازیکنان این تیم می داند. لواندوفسکی در این خصوص به بیلد گفت:


اگر مصدومیت های عضلانی متعددی رخ می دهند نیازی نیست به چند هفته گذشته نگاه کنیم بلکه باید علت را در دو یا سه ماه قبل جویا شویم. پاسخ این مسئله در آنجا قرار دارد. اگر تمرینات سبک زیادی وجود داشته باشند آنوقت بازیکنان مجبور می شوند خودشان به صورت انفرادی تمریناتی را انجام دهند و همین مسئله موجب آسیب دیدگی می شود.

صحبت های لواندوفسکی در حالی مطرح می شود که پیش تر آرین روبن با بچگانه توصیف کردن تمرینات آنچلوتی نسبت به آن انتقاد کرده بود و رسانه های آلمانی در گزارشی به تمرینات شخصی و بدون برنامه تعدادی از بازیکنان بایرن مونیخ نظیر فرانک ریبری، متس هوملس، ژروم بواتنگ، آرتورو ویدال و توماس مولر پرداخته بود.

شایان ذکر است که بایرن مونیخ در حالی شنبه شب به مصاف هانوفر و سه شنبه به مصاف پاریسن ژرمن خواهد رفت که نفرات کلید همچون مانوئل نویر، توماس مولر، فرانک ریبری، آرین روبن، تیاگو آلکانتارا، خامس رودریگز و داوید آلابا را با مصدومیت های کوتاه یا بلند مدت در این مدت در اختیار نداشته است یا نخواهد داشت!

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد