وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بادشتوبر: رویای من ،بازگشت به تیم آلمان است؛ می‌خواهم در روسیه باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع سابق تیم ملی فوتبال آلمان امیدوار است یکی از اعضای «مانشافت»‌در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد. 

 

هولگر بادشتوبر که تا پایان فصل گذشته عضو بایرن مونیخ، در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای‌جنوبی یکی از اعضای تیم ملی آلمان بود. بعد از آن به علت مصدومیت‌های سنگین و متوالی نتوانست پیراهن تیم کشورش را به تن کند.

حتی این مساله عاملی بود که در پایان فصل گذشته اقدام به ترک تیم بایرن مونیخ کند و به عضویت اشتوتگارت درآید.

وی البته در تیم فصل جاری خود بازی‌های قابل توجهی انجام داده که همین مساله او را به بازگشت به تیم ملی امیدوار نگه داشته است. 

بادشتوبر اظهارداشت:دوست دارم همیشه خودم را در کنار بهترین‌ها ببینم و در کنار آنها خودم را ارزیابی کنم.بازگشت به تیم ملی کماکان رویای من خواهد بود.دوست دارم یکبار دیگر برای تیم ملی بازی کنم و حتی در جام جهانی روسیه همراه تیم ملی باشم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
آلمان ۹۰ + ۱۴ چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 21:37

تخصص در ... پاس و ارسال های فوق العاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد