وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین وضعیت مذاکرات بایرن مونیخ و هوفنهایم بر سر انتقال ساندرو واگنر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، واگنر در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ قرار دارد. 

 

باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد برای کم کردن فشار ها از روی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی تیم خود و همچنین مشکل نبود مهاجم نوک ذخیره، در ژانویه آینده بازیکنی را برای تقویت این پست، خریداری کند. به نظر می رسد ساندرو واگنر، مهاجم هوفنهایم که سابقه بازی در بایرن مونیخ را نیز در کارنامه دارد، مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است. با توجه به صحبت های ناگلزمن، سرمربی تیم هوفنهایم این بازیکن نیز علاقه مند است به تیم سابقش برگردد.

بیلد، یکی از نزدیک ترین رسانه ها به بایرن مونیخ ادعا می کند همه چیز درباره جذب واگنر به اولی هوینس بستگی دارد. این رسانه در ادامه از این می گوید که عدم انتقال واگنر به بایرن مونیخ بسیار عجیب خواهد بود چون باشگاه هوفنهایم تقریبا هیچ مانعی جلو راه بایرن مونیخ برای جلوگیری از جذب واگنر، قرار نداده است و قیمت بسیار مناسبی را پیشنهاد کرده است.

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفته است:

“در حال حاضر با نقل و انتقالات زمستانی فاصله زیادی داریم. هزینه هایی باید آن زمان صرف شوند که من نمی خواهم درباره آن زیاد حرف بزنم.
 

 صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باواریایی ها در آخرین مصاحبه خود در این باره گفته است:

“درباره صحبت های هوینس، نظری ندارم. مذاکرات بسیار خوبی را با الکساندر روزن (مدیر ورزشی باشگاه هوفنهایم) بر سر انتقال واگنر داشته ایم. به زودی مذاکرات دیگری را نیز با آن ها خواهیم داشت.
 

 شایان ذکر است دیگر رسانه های آلمانی مانند کیکر و TZ نیز ادعا می کنند حذف هوفنهایم از لیگ اروپا و جام حذفی آلمان، انتقال واگنر به بایرن مونیخ را سریع تر کرده است و این بازیکن می خواهد هر چه زودتر انتقالش به مونیخ صورت گیرد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مانو روبری سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 16:02

محمدرضا روبری چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 18:12 http://bayern. blogsky

امیدوارم بازی با پی اس جی لوا مصدوم بشه و همه از عملکرد مولر هم تو پست مهاجم نوک قطع امید کنن تا شاید یه فرجی بشه و این انتقال صورت بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد