وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال بالای حضور یواخیم لوو در تابستان 2019 روی نیمکت بایرن مونیخ

لوو سرمربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود؟ 

 

پس از اخراج کارلو آنچلوتی از بایرن مونیخ، مسئولان این تیم یوپ هاینکس را به باشگاه برگردانند تا این مربی به مدت نیم فصل هدایت تیم مورد علاقه اش را بر عهده بگیرد البته شایعاتی شنیده می شوند مبنی بر این که باشگاه بایرن مونیخ تلاش می کند قرارداد وی را تمدید کند شایعاتی که به کلی از طرف هاینکس رد شده اند به هر حال بیلد، یکی از نزدیک ترین رسانه ها به بایرن مونیخ ادعا می کند احتمال تمدید قرارداد هاینکس با بایرن مونیخ برای یک فصل دیگر وجود دارد.

این رسانه ادعا می کند یواخیم لوو گزینه مورد علاقه باواریایی ها و پلن دوم باشگاه خواهد بود که می تواند در تابستان 2019 راهی بایرن مونیخ شود. در صورتی که بایرن مونیخ بتواند یواخیم لوو، سرمربی فعلی تیم ملی آلمان را متقاعد کند که به بایرن مونیخ بپیوندد، یوپ هاینکس یک فصل دیگر در بایرن مونیخ خواهد ماند.

گفتنی است، یواخیم لوو به علت در پیش بودن جام جهانی 2018، در تابستان آینده نمی تواند به عنوان سرمربی بایرن مونیخ معرفی شود و اگر چنین انتقالی بخواهد صورت گیرد به احتمال فراوان در تابستان 2019 خواهد بود. یواخیم لوو اگر پس از جام جهانی 2018 از تیم ملی آلمان جدا شود، می تواند به مدت یک سال استراحت کند و در تابستان 2019 هدایت باواریایی ها را بر عهده بگیرد. این در حالی است که این مربی تا سال 2020 با تیم ملی قرارداد دارد ولی توانایی فسخ قراردادش را دارد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
فوتبال آلمانی دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 16:37 http://bayern.blogsky.com

دوستان مشاهد کنند...و نسبت به صحبتهای بنده در مورد لوو گارد نگیرند.

حسن بایرن دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 21:32

شوخیش هم قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد