وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داستان تکراری بایرن مونیخ و مصدومیت؛ باواریایی ها حالا 7 مصدوم دارند!

اوضاع بازیکنان مصدوم بایرن مونیخ، جالب به نظر نمی رسد. باواریایی ها حالا با هفت مصدوم در تیمشان مواجه هستند. 

 

در بازی برابر مونشن گلادباخ دو بازیکن از تیم دوم بایرن مونیخ که این فصل به تیم اول اضافه شدند، حضور داشتند. به نظر می رسد داوید آلابا و توماس مولر به تمرینات گروهی بازگشتند و برای بازی آینده تیمشان برابر هانوفر مشکلی نخواهند داشت اما هنوز هم لیست مصدومان بایرن مونیخ بلند است!

در این جا می خواهیم نگاهی بیندازیم به لیست بلند مصدومان حال حاضر بایرن مونیخ؛

 

1- مانوئل نویر (شکستگی پا)؛

شاید مهم ترین مصدوم باواریایی ها، کاپیتان این تیم یعنی مانوئل نویر باشد. مصدومیت این دروازه بان در بازی برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته شروع شد. جایی که او پس از ارائه یک عملکرد درخشان در طول دو بازی برابر کهکشانی ها، در اواخر نیمه اول وقت اضافه مصدوم و مجبور شد نزدیک به 15 دقیقه را با پای شکسته بازی کند. او پس از بازگشت به میادین، تنها یک ماه توانست بازی کند و دوباره از همان ناحیه مصدوم شد تا سال 2017 برای کاپیتان ژرمن ها به پایان برسد. او به احتمال فراوان در اوایل شروع نیم فصل دوم به میادین باز خواهد گشت. البته این دروازه بان هنوز هم از عصا برای راه رفتن استفاده می کند و به نظر می رسد ژانویه 2018 را هم از دست خواهد داد!

 

2- تیاگو آلکانتارا (پارگی ماهیچه ران)؛

بدون شک فصل جاری، یکی از موفق ترین فصل های هافبک اسپانیایی باواریایی ها بود. وی در بیشتر دیدار های فصل جاری بازی کرد اما سرانجام در بازی برابر اندرلخت، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و باید برای مدتی طولانی از میادین دور باشد. او به احتمال فراوان تا اواخر مارچ 2018 (اسفند و فروردین) به میادین باز نخواهد گشت. در بازی روز گذشته (شنبه) بایرن مونیخ برابر مونشن گلادباخ، بازیکنان بایرن مونیخ برای همدردی با تیاگو، لباس او را در ابتدا مسابقه بر تن کرده بودند.

 

3- فرانک ریبری (مشکل زانو)؛

داستان مصدومیت های این بازیکن دیگر تکراری شده است. مرد فرانسوی باواریایی ها در بازی برابر هرتابرلین در هفته هفتم بوندس لیگا مصدوم شد و معلوم نیست دقیقا چه زمانی به میادین باز خواهد گشت. طبق گفته دکتران سابق بایرن مونیخ به نظر می رسد این بازیکن از نیم فصل دوم به تمرینات تیم اضافه خواهد شد اما خودش در مصاحبه ای گفته است احتمالا تا دو هفته دیگر به میادین باز خواهد گشت!

 

4- آرین روبن (مشکل همسترینگ)؛

مرد هلندی باواریایی ها در فصل جاری آماده نشان داد و در اکثر بازی ها برای تیمش بازی کرد. وی در بازی برابر اندرلخت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد و معلوم نیست چند بازی را از دست خواهد داد. او به بازی برابر هانوفر در هفته چهاردهم بوندس لیگا نخواهد رسید اما به احتمال فراوان بعد از آن به تمرینات گروهی تیمش، بر خواهد گشت.

 

5- خوان برنات (کشیدگی عضلانی)؛

خوان برنات، بازیکن اسپانیایی تیم بایرن مونیخ به تازگی توانسته است به میادین باز گردد. وی در تور پیش فصل مصدوم شد و نتوانست در ماه های ابتدایی فصل تیمش را همراهی کند. او طی چند هفته گذشته به میادین باز گشت اما روز گذشته (شنبه) در بازی برابر مونشن گلادباخ مصدوم شد. برنات به احتمال فراوان طی روز های آینده به تمرینات تیمش باز خواهد گشت و به بازی آینده تیمش خواهد رسید.

 

6- رافینیا (مصدومیت مچ پا)؛

این بازیکن طی فصل های اخیر بسیار کم برای تیمش به میدان رفته است اما حالا با وجود مصدومیت بسیاری از بازیکنان بایرن مونیخ، می توانست خودی نشان دهد ولی او هم مصدوم شده است و هنوز معلوم نیست به بازی آینده تیمش خواهد رسید یا خیر.

 

7- هامس رودریگز (مصدومیت از ناحیه سر)؛

با در دسترس نبودن توماس مولر، هامس رودریگز به یکی از مهم ترین بازیکنان هاینکس در تیم تبدیل شد. او در بازی های اخیر عملکردی بسیار عالی را از خود به جای گذاشت اما در بازی قبلی تیمش برابر مونشن گلادباخ مصدوم شد. به نظر می رسد این بازیکن به دلیل سرگیجه ای که داشته، بیرون رفته است. یوپ هاینکس مربی باواریایی ها در مصاحبه ای در پایان بازی ضمن تایید مصدومیت هامس از موضوع عجیبی حرف زده بود. بنابر حرف های این سرمربی آلمانی، هامس در پایان نیمه اول برابر مونشن گلادباخ به حدی گیج شده بود که حتی نتیجه بازی را هم به خاطر نیاورده است.

 

شایان ذکر است طبق آخرین خبر های از وضعیت مصدومان بایرن مونیخ، مولر، آلابا، برنات و هامس رودریگز به احتمال فراوان به بازی آینده تیمشان خواهند رسید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد