وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بروسیا مونشن گلادباخ 2 - 1 بایرن مونیخ؛ شکست غیرمنتظره بایرن در خانه گلادباخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه مقابل بروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه 2-1 شکست خورد و فاصله این تیم با لایپزیک، تیم دوم جدول، به سه امتیاز کاهش پیدا کرد. 

 

بایرنی ها که از زمان حضور یوپ هاینکس روی نیمکت این تیم روی نوار پیروزی قرار داشتند، در دیدار امشب نتوانستند نمایش خوبی ارائه بدهند و در نهایت شکست خوردند.

بازی با برتری بایرنی ها آغاز شد و در مقابل تیم میزبان با صبر و حوصله به دنبال استفاده از اشتباهات حریف بود. دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 11، گلادباخ اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد. روی پاس عالی استیندل، رافائل با اولریش تک به تک شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. 

بازی با همین روند ادامه داشت و بایرنی ها علی رغم اینکه بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه گلادباخ ایجاد کنند. تا اینکه در دقیقه 30، اولین موقعیت جدی بایرن روی ارسال خامس به دهانه دروازه ایجاد شد. توپ اول را یان سومر، دروازه بان گلادباخ، برگشت داد و توپ برگشتی که در اختیار ویدال قرار گرفته بود، با دخالت ذکریا، از دست رفت. 

در ادامه تیم میزبان تا اندازه ای پیش کشید و در دقیقه 38 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای نیکلاس سوله روی تورگن هازارد، یک ضربه پنالتی نصیب گلادباخ کرد که خود هازارد آن را تبدیل به گل کرد و تلاش اولریش برای مهار توپ هم فایده ای نداشت. 

بایرنی ها خیلی زود می توانستند کار را به تساوی بکشند اما ضربه لواندوفسکی به تیر دروازه حریف برخورد کرد. در مقابل این گلادباخ بود که در دقیقه 45 به گل دوم رسید. حرکت خوب استیندل و پاس در عرض او، روی تیر دوم به گینتر رسید و او هم بدون اینکه توسط بازیکنی از بایرن تحت فشار باشد، کار را تمام کرد تا نیمه اول با برتری 2-0 گلادباخ به پایان برسد. 

نیمه دوم همانطور که انتظار می رفت با حملات بایرن آغاز شد اما دفاع فشرده بازیکنان میزبان مانع از رسیدن آنها به دروازه می شد. در دقیقه 62، روی ضربه کرنر کیمیچ، ضربه سر پرقدرت هوملس می توانست دروازه گلادباخ را باز کند اما واکنش خوب سومر، مانع از رسیدن به بایرنی ها به گل شد. 

چند دقیقه بعد نوبت کینگزلی کومن بود که دروازه گلادباخ را به شدت تهدید کند اما علی رغم برخورد توپ به تیر دروازه، سومر در نهایت توپ را مهار کرد. 

تلاش بایرنی ها سرانجام در دقیقه 74 به ثمر نشست و این تیم یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه سر مدافعان گلادباخ به پشت محوطه جریمه رفت و توپ برگشتی را ویدال با ضربه ای دقیق، تبدیل به گل کرد. 

بایرنی ها که اختلاف را به حداقل رسانده بودند، در دقایق باقی مانده تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند اما تلاش آنها ثمری نداشت و بازی با برتری 2-1 گلادباخ به پایان رسید.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد یحیی شنبه 4 آذر 1396 ساعت 23:08

با نبود بازیکنایی مثل مولر روبن ریبری تیاگو آلابا بایرن با روزهای اوجش فاصله گرفته البته هاینکس از اول باید کومان بازی میداد در کنار خامس و لواندوفسکی که عجیب بود برای من گلادباخ تیم 4 جدول شوخی که نیس دست کمش بگیری هاینکس مثل اندرلخت این بازی رو هم دست کم گرف همش سانتر سانتر مذخرف اخه این چه برنامه ای هس یک کار تیمی ندیدیم

حامد شنبه 4 آذر 1396 ساعت 23:51

همش که برد نمیشه اتفاقا این شکست میتونه یه تلنگرى باشه.

مانو روبری یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 00:02

برای من که اصلا مهم نیست باختیم اگه یادتون باشه به هم گفتیم دیگه تا آخر امسال تیم یوپ هر نتیجه ای گرفت گیر ندیم و بدونیم که با یه بازی نه چیزی تموم و نه شروع میشه
البته کسانی هستند که به بازیکنا و مدیرا گیر میدن و میگن تیم افتضاحه باید یادشون باشه همین یوپ هاینکس گفت این تیم غنی تر از 2013 است پس این باخت اصلا مهم نیست و زنده باد یوپ هاینکس

بایرن یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 01:03

ما عاشق یووووپ هستیم، و عاشق بایرن مهم وجود عشششششششششققققققه برد و باخت اصلا برامون مهم نیست لطفا لطفا لطفااااااااااااا از عشقققققق کسی بد نگه,قووول دادیم فقطططط بیاد و تیمو بگیره بقیش مهم نیست تازه یه لشکر مصدوم رو دستش افتاده بازم نابغه است که نتیجه دو یک شد یادتون باشه گلادباخ این هفته ها نتایجش عالی بود, برای من بشخصه نه بردو نه باخت امسال هیچ اهمیتی نداره من عشقوووو رو روی نمیکت ببینم، یعنی قهرمانی همینو بسسسسسسسس

alireza یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 02:57

حرکت و جاگیری برنات و تولیسو روی گل دوم خیلی جالبه. خسته نباشن

اشکان بارسایی یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 13:53

حالا قدر گواردیولا رو بدونید هاینکس اصلا تیمش برنامه نداره پپ الآن در انگلیس تیمش نزدیک 20 بازی که فقط برده بایرن مونیخ هم اگه اون زمان حرف پپ گوش میکرد نیمار و دیبروین رو میخرید الآن 100 درصد سه گانه رو گرفته بود بایرن با این بازیکنایی که الآن داره نمیتونه با پی اس جی و منچستر سیتی یا حتی بارسا یا رئال رقابت کنه ببینید کی گفتم

فوتبال آلمانی یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 14:40 http://bayern.blogsky.com

آقای محمد یحیی ، تو کی باشی که سیستم هاینکس رو زیر سوال ببری، مفسر فوتبالی یا آنالیزور حرفه ای؟؟؟ درجه مربیگری A فیفا داری؟ شما از وضعیت تیم و مصدومان اطلاع داری؟ مدیر وبلاگ توجه داشته باشن ، ایشون فقط به بایرن توهین میکنه، لطفا در نظر داشته باش.
آقای اشکان بارسایی انگار از هفت تا گلی که در زمان هاینکس خوردید خیلی خیلی داغدارید ،که به وی می تازید؟؟؟ بارسا فقط مسی رو داره، خط دفاعتون و خط هافبکتون در برابر بازیکنای بایرن خیلی سطح پایینترن. من شخصا دوست دارم بارسا مرحله بعد به بایرن بخوره.

مانو روبری یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 16:07

داداش اصلا با این آدما حرف نزن اونا یه مشت آدم کخ ریزند که فقط اذیت میکنند و براشون از فوتبال حرف نزن اونا فقط مسی رو میشناسند بدبختا
جواب ابلهان خاموشیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد