وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: فصل گذشته در مادرید ما را نابود کردند؛ داگلاس کاستا با 46 میلیون یورو به یوونتوس فروخته می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در مجمع سالانه باشگاه سخرانی کرد. 

 

مجمع سالانه بایرن مونیخ جمعه برگزار شد و مسئولان رده بالای باشگاه درباره فعالیت های سال گذشته، بازدهی های مالی و برنامه های آتی سخنرانی کردند. رومنیگه در ابتدای صحبت هایش درباره حذف از لیگ قهرمانان در فصل گذشته گفت:

“ما در بازی برگشت نابود شدیم. بازی فوق العاده ای بود خصوصا بازی برگشت در مادرید. بازیکنان بعد از بازی ناامید بودند و حتی گریه کردند.
 

آینده داگلاس کاستا:

“داگلاس تابستان آینده قطعا با مبلغ 46 میلیون یورو به یوونتوس فروخته می شود.
 

بازنشستگی لام و آلونسو و جدایی بادشتوبر:

“هولگر آرزو داشت که چالشی جدید را تجربه کند. می خواهم از هولگر به خاطر تمام چیزهایی که برای بایرن مونیخ انجام داد تشکر کنم. من برای او سلامتی و بهترین ها را آرزو می کنم. درهای باشگاه بر روی بادشتوبر، لام و آلونسو همیشه باز است. می خواهم از لام و آلونسو بخاطر دستاوردهای بزرگشان تقدیر کنم. آن ها بازیکنانی بزرگ و در عین حال سفیرانی بزرگ برای بایرن مونیخ خواهند بود. از آن ها تشکر می کنم.
 

اعضای باشگاه:

“تنها 20 عضو باشگاه لایپزیش حق رای دادن دارند اما باشگاه کودکان ما 44 هزار عضو دارد و عشق واقعی به بایرن مونیخ از سنین پائین آغاز می شود.
 

کینگزلی کومان:

“کومان بخشی از طرح و برنامه ما برای آینده است. ما تابستان سپری شده او را با مبلغ 21 میلیون یورو خریدم و قبلا هم برای انتقال قرضی او 7 میلیون یورو هزینه کرده بودیم.
 

کارلو آنچلوتی:

“دوست دارم از آنچلوتی تشکر کنم. او فردی عالی و یک مربی بسیار خوب است. با او قهرمان لیگ شدیم اما گاهی اوقات یک مربی موفق و یک باشگاه موفق با هم جور در نمی آیند. تصمیم اخراج او سریع گرفته شد اما اصلا آسان نبود، اما در عین حال یکی از حرفه ای ترین ها بود. زمانی که من تصمیم باشگاه را به اطلاع آنچلوتی رساندم او گفت "بسیار خوب"، تو دیگر رئیس من نیستی ولی دوست من باقی می مانی. چنین چیزی بسیار نادر است.
 
 

انتخاب صالح حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی:

“صالح حمیدزیچ قوی ترین مدیر ورزشی بایرن مونیخ بعد از اولی هوینس است که من تجربه کار با او را داشته ام (طعنه به ماتیاس زامر).
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد