وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: کیمیش می خواهد بهترین مدافع راست جهان شود؛ هنوز قهرمان نشده ایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکنان بایرن مونیخ پس از کسب برد مقابل اندرلخت، از بروکسل مستقیم به دوسلدورف سفر کردند تا خود را برای بازی مقابل مونشن گلادباخ آماده کنند. دو تیم روز شنبه و در قالب هفته سیزدهم بوندسلیگا در ورزشگاه بوروسیا پارک به مصاف هم خواهند رفت. 

 

یوپ هاینکس در کنفرانس خبری درباره وضعیت بازیکنان تیمش گفت:

“تولیسو، مارتینز و خامس فردا از ابتدا در ترکیب حضور خواهند داشت. کومان روز گذشته و امروز در تمرینات حضور داشت. او برای بازی فردا در دسترس خواهد بود و این خبر خوبی برای تیم است چون آرین روبن نمی تواند در این بازی به میدان برود. ما هنوز قهرمان لیگ نشده ایم. تیم های خوبی چون لایپزیش و دورتموند پشت سر ما قرار دارند و ما برای آن ها احترام قائلیم.
 

بازی مقابل گلادباخ:

“من خوشبینم که تیم فردا مقابل گلادباخ که در هفته های اخیر نمایش های خوبی داشته، عالی عمل خواهد کرد. گلادباخ روی دور قرار دارد، آن ها در ضد حملات همانند دهه 1970 بسیار قوی هستند و دیدن بازی آن ها لذت بخش است.
 

بازگشت به گلادباخ:

“آخرین بازی همراه بایرن مونیخ در 2013 مقابل مونشن گلادباخ بود. من تصور نمی کردم دوباره به اینجا برگردم. من تقاضای کار نکردم و فقط از من خواسته شد در این مقطع به صورت موقت فعالیت کنم.
 

یاشوا کیمیش:

“یاشوا بازیکنی ویژه و بسیار جاه طلب است. هدف او تبدیل شدن به بهترین مدافع راست جهان همانند فیلیپ لام است.
 

بازی مقابل اندرلخت:

“ما اشتباهات را بررسی کردیم و امروز تمرین یک ساعته خوبی داشتیم. تیم به خوبی می داند که باید برای بازی بعدی در بوندس لیگا آماده باشد. هیچ کس از عملکردمان مقابل اندرلخت راضی نبود، ما آن بازی را آنالیز کردیم و روی اجتناب از تکرار این اشتباهات در آینده کار کرده ایم.
 

نظم و انضباط در تیم:

“زمانه عوض شده و ما مربیان باید با آن انطباق پیدا کنیم. شب گذشته هوملس و بواتنگ تقاضا کردند که برای شام گروهی بیرون بروند و من به آن ها اجازه دادم و همه سر وقت تعیین شده بازگشتند. بازیکنان امروزه احساس مسئولیت پذیری بیشتری دارند.
 

مصدومیت تیاگو:

“به طور طبیعی او بعد از مصدومیت بسیار ناراحت بود. این مصدومیت دردناک و تاسف برانگیز است چون او در حال سپری کردن فصلی عالی بود. او قبلا تجربه مصدومیت های طولانی را داشته و می داند برای قوی تر شدن چه کارهایی انجام دهد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد