وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فریدل: از انجام اولین بازی ام در لیگ قهرمانان اروپا، خوشحالم؛ کیمیش برایم یک الگو است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن جوان بایرن مونیخ از اولین بازی اروپایی اش می گوید.  

مارکو فریدل می گوید یاشوا کیمیش مانند یک الگو برایش می ماند.

به گزارش بیلد، تیم های بایرن مونیخ و اندرلخت از سری مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به سود باواریایی ها به پایان رسید. این دیدار، اولین بازی اروپایی مارکو فریدل، بازیکن اتریشی و جوان در تیم اصلی بایرن مونیخ، بود. او در مصاحبه ای در پایان این مسابقه از اولین تجربه اروپایی اش صحبت کرده است.

فریدل در این باره گفت:

“شب ویژه ای را پشت سر گذراندم. بسیار خوشحالم که اولین بازی خود را برای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، انجام دادم. در تمام طول روز، هیجان زده بودم و منتظر شروع بازی بودم. این بسیار خوب است که موفق شدیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. کیمیش برایم یک الگو است می خواهم مانند او پیشرفت کنم. کیمیش با تلاش های سختی که انجام داده، توانسته است به این سطح برسد. مربی از من خواست که بازی کنم و من هم می خواستم این کار را انجام دهم. البته کمی هم مضطرب بودم ولی فکر می کنم این عادی باشد. منتظر این لحظه بودم و فکر می کنم عملکرد خوبی از خودم به جای گذاشتم. شرایط تیم؟ می دانیم که باید بهتر شویم اما پیروزی از همه چیز مهم تر است که خوشبختانه موفق شدیم این کار را انجام دهیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد