وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اندرلخت 1 - 2 بایرن مونیخ؛ با توپ پر در انتظار PSG

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد در دیداری دشوار 1-2 اندرلخت را مغلوب کند.  

بایرن مونیخ موفق شد در دیداری که میزبان موقعیت های فراوانی را از دست داد، با برتری 1-2 در خانه اندرلخت به روند پیروزی های خود با یوپ هاینکس ادامه دهد. 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها خ نداد و اولین خطر بازی در دقیقه 17 ایجاد شد که ضربه آپیا با عکس العمل خوب اولریش همراه بود. 

دقایقی بعد و روی ضربه سر تریبل، اندرلخت در آستانه باز کردن دروازه بایرن بود اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 30 اندرلخت بهترین فرصت را برای زدن گل اول داشت اما تئودورچک در مصاف تک به تک برابر اولریش در 2 مرحله ناکام ماند. 

در ادامه این بایرن بود که توسط ویدال فرصت داشت دروازه اندرلخت را باز کند اما گلر تیم میزبان عکس العمل مناسبی نشان داد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا به گل رسید. روی نفوذ تولسیو و ارسال عرضی او، لواندوفشکی موفق شد با بغل پایی ساده زننده گل اول بایرن لقب بگیرد. 

بعد از دریافت گل اندرلخت سراپا حمله شد و بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 63 به گل تساوی دست یافت. ضربه سر تئودورچک در محوطه به هانی رسید تا او با ضربه ای دقیق گل تساوی را وارد دروازه بایرن کند. 

در دقیقه 68 بایرن فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت اما ضربه روبن با عکس العمل سلس مواجه شد. در دقیقه 75 تئودورچک با حرکتی انفرادی باز هم صاحب فرصت شد اما این بار نیز ضربه او راهی به دروازه اولریش نیافت. 

فرصت سوزی های اندرلخت در نهایت باعث شد بایرن به گل دوم برسد. با ارسال کیمیچ، تولیسو موفق شد با یک ضربه سر دقیق تیمش را دوباره پیش اندازد. 

در ادامه اندرلخت تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت و حتی در دقیقه 90 یک گل هم زد که پذیرفته نشد تا در نهایت بایرن 1-2 فاتح این دیدار شود.

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود بایرنی از 1999 پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 01:17

اصلا بازی خوبی نبود... بایرن خوب نبود مخصوصا نیمه اول!! خط هافبک کاملا خنثی بود... ویدال که افتضاح بود و تیاگو هم وینگر اصلا جواب نداد و با روبن دوتایی مصدوم شدن
فقط این وسط من بازی کیمیچ، تولیسو و سوله رو پسندیدم
بواتنگ هم خیلی پاس اشتباه میداد
کلا تیم امشب پاس اشتباه زیاد داد که تو این سطح اصلا خوب نیست
بازم خداروشکر هرجور شد بردیم ولی اصلا من با این بازی حال نکردم

saman پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 01:21

صدرنشینی از دستمون پرید

محمد یحیی پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 01:32

این بازی بایرن خیلی راحت توپ لو میداد و دفاع خیلی ضعیف کار میکرد من نمیدونم چرا هاینکس تو این بازی این ترکیب فرستاد تو زمین نبود هوملس و خامس کومان بودن فریدل که اصلا تجربه نداره هاینکس دمت گرم خیلی دوستت دارم مربی خوبی هستی ولی از ترکیب عجیب اصلا خوشم نمیاد تو بازی های مهم با چنین ترکیبی سخت پیروز شدن خودتون دیدید چقدردفاع بهم ریخته بود اگه اندرلخت یه بازیکن تموم کننده خوب میداش الآن شاید ما پیروز نمیشدیم اما به هر حال پیروز شدیم و تبریک میگم به هاینکس و طرفداران بایرن پاریسن ژرمن هم که 7 بر 1 پیروزشد بایرن باید خودشو واسه اون بازی آماده کنه این پاریس خیلی آمادس و این گل هایی که امشب زدن قطعا به عنوان تیم اول به دور بعد صعود میکنن و بایرن مثل سال گذشته دوم میشه که این اصلا خوب نیس واسه تیمی بزرگ مثل بایرن پاریس در برابر بایرن عددی حساب نمیشه با 50سال سابقه تاسیس هر جور شده باید پاریس تو مونیخ شکست بدن این خیلی مهم

Amir پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 02:10

برا تیم اول و دوم گروه شدن اصلا به گل زده نیست بازی رو در رو مهمه تو لیگ قهرمانان نه تفاضل گل

فوتبال آلمانی پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 02:26 http://bayern.blogsky.com

آقای بالایی که نوشتی از ترکیب هاینکس خوشت نمیاد... خندم گرفت... هاینکس یک تئوریسین و مربی سرشناس فوتبال جهان است که خوب میدونه در داخل تیمش چه خبره ، میدونه کدوم بازیکن مصدومه و کدوم بازیکن آماده... آقای هاینکس موافق بازی دادن جوانها هستیم مانند همان روزی که آلابا ۱۸ ساله رو در پست دفاع چپ قرار دادی و دیدیم چقدر خوب جواب داد... ما تا آخر طرفدار تو و همچنین همه تصمیمات تو خواهیم بود حتی اگر نتیجه دلخواه نگیریم چون تو در حالی که افسانه شده بودی به خاطر بایرن دوران خوش بازنشستگیت و همچنین خوشنامیت را با استرس و فشار عصبی مضاعف و به خطر افتادن جایگاه افسانه ییت جابه جا کردی.

احمد پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 12:58

سلام من از شبکه سه شنیدم الکانتارا برای مدت طولانی مصدوم شده وافعیت داره خیلی بدشانسیه اگه درست باشه

احمد پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 13:00

سلام من از شبکه سه شنیدم الکانتارا برای مدت طولانی مصدوم شده وافعیت داره خیلی بدشانسیه اگه درست باشه

محمد پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 17:00

تیاگو مدتی طولانی مصدوم هست اما روبن فقط برای احتیاط تعویض شد ومشکلی ندارد همچنین احتمالا هاینکس برای این که ریسک نکنه وروبن برایش مشکلی پیش نیاد توبازی با گلادباخ بهش بازی نمیده

علی جمعه 3 آذر 1396 ساعت 22:14

پی اس رو با پوپ می زنیم ، اون روز که باختیم مربی مون بد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد