وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تکذیب علاقه بایرن مونیخ به جذب گریزمن؛ صالح حمیدزیچ: وارد دیوانگی بازار نقل و انتقالات نخواهیم شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ خبر علاقه این باشگاه به جذب آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید و ارائه پیشنهاد یکصد میلیون یورویی برای جذب وی را تکذیب کرد. 

 

در چند روز گذشته اسکای گزارشی مبنی بر علاقه بایرن مونیخ به جذب آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید و بررسی شرایط وی برای ارائه پیشنهادی یکصد میلیون یورویی ارائه کرد، اما مدیر ورزشی این تیم این خبر را قویا تکذیب و عنوان کرد این باشگاه وارد آشفته بازار نقل و انتقالات و ارقام نجومی آن نخواهد شد. اسکای در گزارش خود عنوان کرده بود که غول آلمانی پیش تر دو بار برای جذب این بازیکن با ارزش اقدام کرده بود که با در بسته باشگاه اسپانیایی مواجه شده بودند.

به گزارش ESPN، حسن صالح حمیدزیچ در گفت و گویی با اسکای ضمن رد هرگونه پیشنهاد در این خصوص گفت:


در مورد گریزمن حتی صحبت هم نکرده ایم. ما وارد این دیوانگی بازار نقل و انتقالات نمی شویم. ارقامی که این روزها مطرح می شوند حتی ارزش بحث کردن هم ندارند. اگر انتقالی برای بایرن (و سیاست های نقل و انتقالاتی آن) معقول و منطقی باشد و به کار ما بیاید آنرا انجام خواهیم داد.

در هفته های گذشته اخبار زیادی مبنی بر علاقه بایرن مونیخ به جذب ساندرو واگنر، مهاجم آلمانی هوفنهایم در رسانه های منتشر شده است، اخباری که هر دو باشگاه آنرا تاکید کرده اند، حمیدزیچ در ادامه درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی باواریایی ها در پنجره زمستانی گفت:


هنوز فرصت زیادی باقی مانده است. در ماه های گذشته تصمیماتی اتخاذ شده است اما پنجره نقل و انتقالات اول ژانویه باز خواهد شد.

حمیدزیچ  همچنین درباره تمدید قرارداد آرین روبن و فرانک ریبری که هر دو قرارداشان در پایان فصل به پایان می رسد ادامه داد:


آنها دو بازیکن با تجربه و قابل احترام هستند. می دانیم که با داشتن آنها چه چیز با ارزشی خواهیم داشت و در اوایل سال جدید درباره این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد. آرین در بهترین فرم خود قرار دارد و بهترین نمونه از اینکه سن تنها یک عدد است و اهمیتی ندارد.

آرین روبن، وینگر هلندی بایرن مونیخ در هفته های گذشته به دلیل مصدومیت مانوئل نویر و توماس مولر تبدیل به کاپیتان اول بایرن مونیخ شده است.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 19:24

به نظرمن وینگرهای مناسب برای بایرن درفصل بعد برانت ولمار میتونندباشندالبته درکناروینگرهای این فصلمون

حسن بایرن چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 22:43

لمار بیخودی گرونه..تازه از این بهتر با قیمتای کمتر هم هست..اکه لمار بازیکن باشه داگلاس که خیلی بهتر از ایناس...کاراسکو یه گزینه خوب تکنیکیو میشه با قیمت خوب جذبش کنن.

کوروش پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 15:12

فقط باید بازیکن خوی و جوون آلمانی بخریم. دراکسلر و سانه (اگه بشه جذبشون کرد) و گورتسکا و برانت. البته واگنر هم گزینه خوبیه که فکر کنم زمستان میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد