وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسون اولرایش: می دانم با بازگشت نویر باید دوباره نیمکت نشین شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان باواریایی ها از وضعیتش می گوید. 

 

اولرایش در مصاحبه ای اذعان داشته از حضور در بایرن مونیخ خوشحال است.

به گزارش tz، با مصدومیت مانوئل نویر، اسون اولرایش به گزینه اول باواریایی ها برای محافظت از دروازه تیمشان تبدیل شده است. این دروازه بان در هشت بازی اخیر تنها سه گل را دریافت کرده است و روز های خوبی را در مونیخ می گذراند.

او در مصاحبه ای درباره شرایطش در آینده گفت:

“فعلا هیچ تصمیم نگرفته ام. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. بدون شک در مقطعی به مذاکره با باشگاه خواهم پرداخت اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی برای بایرن مونیخ در دیدار های آینده است. در تابستان من 30 ساله خواهم شد. 30 سالگی سن مناسبی برای یک دروازه بان است. گزینه هایی را پیش روی خودم درباره آینده ام، می بینم. می توانم از آلمان بروم یا در بوندس لیگا بمانم. چین؟ خیر. مقصدم آن جا نخواهد بود.
 

اولرایش ادامه داد:

“ در بایرن مونیخ احساس راحتی می کنم. خوشحالم که شانس این را دارم تا بازی کنم. همیشه می خواهم از این لحظات نهایت لذت را ببرم. نویر؟ می دانم زمانی که او برگردد باید دوباره نیمکت نشین شوم. این اتفاق (نیمکت نشینی) سخت خواهد بود اما خیلی خوب می دانم که اتفاق خواهد افتاد. من همیشه این را می دانستم حتی هنگامی که به بایرن مونیخ پیوستم، از آمدن به مونیخ به هیچ وجه پشیمان نیستم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد