وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: در حال حاضر از نظر جسمانی وضعیت بهتری دارم؛ هاینکس کاملا مرا می شناسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک شیلیایی در هفته های اخیر وضعیت جسمانی مناسبی نداشته است. 

 

آرتورو ویدال، هافبک باشگاه بایرن مونیخ در هفته های گذشته وضعیت جسمانی مناسبی نداشت. این مسئله موجب شد در نهایت یوپ هاینکس، سرمربی او در این خصوص صحبت کند. سرمربی با تجربه بایرن مونیخ اعلام کرد که از وضعیت جسمانی او راضی نبوده و باید وضعیتش تغییر کند.

در مصاحبه با SportBild، هافبک شیلیایی در خصوص این مسئله بیان کرد:

“در حال حاضر از نظر جسمانی وضعیت بهتری دارم. دو هفته اخیر برایم بسیار مهم بوده و اکنون 100 درصد آماده ام. شاید بازی های خوبی نیز ارائه کرده ام اما مهمترین مسئله این است که شما از نظر جسمانی کاملا آماده باشید و من اکنون احساس بهتری دارم.
 

وی ادامه داد:

“البته خوشحالم که مربی نیز از وضعیت من راضی است زیرا او مرا کاملا می شناسد و می داند چه زمانی آماده ام و چه زمانی نیستم. این چیزی است که من باید در طول فصل آن را ادامه دهم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد